וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברמן קרעה את באיירן

8.4.2006 / 18:20

הביסה אותה 0:3. המבורג תוכל לצמצם את הפער ל-4 נקודות אם תנצח את מנשנגלאדבך ביום ראשון. בתחתית: קייזרסלאוטרן שוקעת

הפתעה מרעישה נפלה במחזור ה-29 בבונדסליגה הגרמנית. באיירן מינכן מאבדת גובה, וכשנותרו חמישה מחזורים לסיום העונה היא תתפלל לכך שהמבורג לא תנצח מחר (ראשון) את מנשנגלאדבך. בתחתית לוהט ומספר קבוצות ייאבקו עד סיום העונה נגד הירידה.

ורדר ברמן - באיירן מינכן 0:3

באיירן הגיעה למשחק בצל הודעתו של מאמן נבחרת גרמניה, על כך שהשוער היפתח בשער הנבחרת יהיה יינס להמאן ולא אוליבר קאן. ברמן עוד לא ויתרה למרות שערב המחזור פיגרה ב-10 נקודות אחרי הבווארים. שער עצמי של בסטיאן שוויינשטייגר בדקה ה-33 העלה את המקומיים ליתרון 0:1. באיירן ישבה על על שערה של ברמן בפתיחת המחצית השנייה, אבל החמיצה וברמן סגרה עניין עם שערים של דניאל ינסן (79), וטים בורובסקי (83).


דורטמונד - לברקוזן 2:1

לברקוזן השיגה ניצחון שלישי ברציפות, ואחרי שכבשה חמישייה לרשת קייזרסלאוטרן בשבוע שעבר, הסתפקה בניצחון חוץ קטן אבל יוקרתי על דורטמונד. דימיטאר ברבאטוב הנהדר כבש ראשון ללברקוזן (22), מרקוס ברזנסקה השווה 5 דקות מאוחר יותר, אבל פול פרייר החזיר את היתרון לאורחים בדקה ה-50.

שאר המשחקים

קייזרסלאוטרן - הרטה ברלין 2:0

לשתי הקבוצות רצונות שונים. קייזרסלאוטרן רוצה להשאר בליגה, הרטה הממוקמת במקום החמישי, רוצה להבטיח מקום בגביע אופ"א בעונה הבאה. לאוטרן שספגה חמישייה משפילה בלברקוזן לפני שבוע, לא הצליחה להתאושש ושערים של מרקו פאנטליץ' (14), וג'ילברטו הברזילאי (26), הותירו אותה לפחות שבוע נוסף מתחת לקו האדום.


קלן - וולפסבורג 0:3

קלן במצב קשה בתחתית והינצלות שלה תהווה סנסציה, אלא שהיא לא הפסיקה להלחם והשיגה ניצחון ביתי יפה על וולפסבורג המדרדרת. קלן כבשה תוך שתי דקות מרגלי מתיאס שרז ופטריק הלמס (77, 78)
והאנס סרפיי עם שער עצמי (81) חתם את התוצאה.

ארמיניה בילפלד - פרנקפורט 0:1

בילפלד השיגה ניצחון מצויין ונמלטה מהתחתית. פרנקפורט עדיין שקועה עמוק וכנראה תיאבק עד סוף הליגה. הייקו ווסטרמן כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-68.

במשחקים נוספים:

מיינץ - האנובר 0:0

שטוטגארט - נירנברג 0:1
לשטוטגארט: ג'ון דאל תומאסון 80.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully