וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם מתקרבת לליגת האלופות

8.4.2006 / 19:01

התרנגולים ניצחו 1:2 את מנצ'סטר סיטי, ופתחו פער של 5 נקודות על ארסנל במאבק על המקום הרביעי. פורטסמות' - בלקבורן 2:2

טוטנהאם-מנצ'סטר סיטי 1:2

התרנגולים חולמים על המקום הרביעי שמוביל למוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה, והמאבק על המקום עם בלקבורן וארסנל נהיה מותח יותר ויותר ככל שהעונה חולפת. טוטנהאם ידעה לפני המשחק כי משחק ביתי מול מנצ'סטר סיטי אמור להוות הזדמנות נוחה להוסיף שלוש נקודות למאזן, וחניכיו של מרטין יול התנפלו על הסיטיזנס כבר מהפתיחה. השער הראשון נכבש רק בדקה ה-44 אחרי מבצע יפה של פול סטאלטרי. מיכאל קאריק העלה את טוטנהאם ליתרון 0:2 בדקה ה-49, אך גיורגיס סאמארס צימק בדקה ה-52 ל-1:2. כמה הצלות נפלאות של דייויד ג'יימס מנעו מהתרנגולים להגדיל את התוצאה, אבל הם הסתפקו בניצחון המינימלי ובהגדלת הפער מארסנל ל-5 נקודות.

משחקים נוספים

פורטסמות' - בלקבורן 2:2
פומפי קיוותה להמשיך במסע ההיחלצות המרשים שלה מהחלק הדרומי של הקו האדום, אבל ניתקלה בקבוצה עיקשת, שנותנת את אחת העונות הטובות שלה האליפות באמצע שנות ה-90, ועדיין חולמת על הופעה בליגת האלופות בעונה הבאה. קרייג בלאמי כבש פעמיים לזכות הרוברס (32,62). לומאנה טרסור לואה לואה (40) וסווטוסלב טודורוב (78) הישוו פעמיים לזכות פורטסמות', ושתי הקבוצות ירדו מאוכזבות מנקודה בודדת.

צ'רלטון - אברטון 0:0

שתי הקבוצות ממרכז הטבלה נפרדו בתיקו מאכזב בוואלי, אחרי 90 דקות כמעט ללא הזדמנויות.


וויגאן-ברמינגהאם 1:1
לוויגאן: תומאס יוהנסון 49, לברמינגהאם: דייויד דאן 77.


המשחק בין סנדרלנד לפולהאם הופסק בדקה ה-25 במצב של 0:1 לפולהאם (מקברייד 9) בגלל שלג כבד שירד בסטדיום אוף לייט של סנדרלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully