וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אחד המשחקים הטובים שלנו"

8.4.2006 / 20:48

שחקני בית"ר ירושלים מרוצים מה-0:3 הגדול על בני יהודה בטדי. יואב זיו: "כשהקהל דוחף אותנו אנחנו טובים בהרבה". שירזי: "אני מתבייש"

כל מה שנותר כעת לבית"רים הוא להחזיק אצבעות למכבי בדרבי התל אביבי, כדי לסיים סוף שבוע קסום. זה התחיל בקבלת הפנים החמה ללואיס פרננדז, שעשה חושבים בצרפת ואולי קיבל קצת מוטיבציה מהאוהדים שביקשו סליחה. זה המשיך בניצחון מרשים על בני יהודה בטדי וזה יהיה מושלם אם בית"ר ירושלים תשמור על המקום השני, על חשבונה של הפועל ת"א.

אחרי שזרק בזעם סוכריה לעבר הקהל במהלך ההפסד לכפר סבא, לואיס פרננדז פינק אותם הפעם בסוכריה סופר מתוקה. אבל האחראים העיקריים ליום הכל כך שמח בטדי היו הצעירים: אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן וברק יצחקי, שהיכולת שלהם הערב הצדיקה בגדול את כל הציפיות והקרדיט שהם קיבלו מהמנג'ר.

לגבי בני יהודה, אין הרבה מה לומר, מהסיבה הפשוטה שהיא לא עשה כלום במשחק. בית"ר סיכנה את השער 20 פעמים, לעומת 0 של בני יהודה, נתון שמלמד על הרכות והנאיביות של בני יהודה. בית"ר כנראה הבטיחה הערב (שבת) את הכרטיס לגביע אופ"א, בני יהודה הוכיחה כי היא לא ראויה לו, בין אם היא תזכה בו דרך הגביע ובין אם היא תגיע למפעל דרך המקום הרביעי. האמת? אם זו היכולת שבני יהודה שמציגה מול הגדולות, אולי עדיף לה לא להופיע לחצי הגמר מול מכבי חיפה.

בדקה ה-27 איגור מיטרסקי נבלם שלוש פעמים עד שהבקיע את השער הראשון. בדקה ה-33 אגאנסו, שהטריד את הגנת האורחים, בעט פנדל לקורה, אבל ה-0:2 הגיע בדקה ה-36, כאשר רוחב של בן שושן ופתיחת רגליים של יצחקי סידרו בישול לאברהם ברוכיאן. בדקה ה-64 הגיע השלישי, עם עוד כדור רוחב ופתיחת רגליים, הפעם של ברוכיאן ובן שושן, בהתאמה. יצחקי היה זה שגילגל פנימה. בדקה ה-81 רוני גפני הורחק לאחר כניסה פרועה במאור מליקסון.

מהלך המשחק

דקה 15 - הזדמנות מצויינת לבית"ר ירושלים. דוד אגאנסו מפציץ מ-25 מטר והכדור פוגע בחיבורי הקורות.

דקה 25 - שוב זה דויד אגאנסו, שהפעם משתחרר על סף הרחבה, מטעה שני שחקנים ובועט לשער, אלא שהכדור עובר ליד הקורה.

דקה 28 - גול! איגור מיטרסקי מנצל טעות בהגנה של בני יהודה בזמן כדור חופשי של בית"ר. יהב יולזרי תופס אוויר, לוקמן מציל על קו השער שתי בעיטות של מיטרסקי מקרוב, עד שהמקדוני בועט בפעם השלישית לרשת העליונה ופנימה.

דקה 30 - ברק יצחקי מקבל כדור נהדר במרכז הרחבה ובועט החוצה.

דקה 33 - יניב אלול נוגע בידו ברחבה והשופט חיים יעקב פוסק פנדל לטובת בית"ר ירושלים. דוד אגאנסו בועט לקורה הימנית.

דקה 36 - גול! עמית בן שושן פורץ מימין ושולח כדור רוחב. יצחקי פותח רגליים ונותן לכדור להגיע לאבירם ברוכיאן, שמשתלט עליו ובועט לשער מקרוב. 0:2 לבית"ר ירושלים.

דקה 57 - מתפרצת לבית"ר ירושלים. דוד אגאנסו עובר שחקן ומנסה להכניע את יולזרי מזווית קשה, אלא שהכדור יוצא החוצה.

דקה 64 - גול! עוד מבצע מרשים מבית היוצר של צעירי בית"ר ירושלים. אבירם ברוכיאן פרץ משמאל ומסר רוחב, בן שושן דילג מעל לכדור והשאיר לברק יצחקי, שהפציץ פנימה. 0:3 לבית"ר ירושלים.

דקה 69 - הזדמנות נוספת לירושלים. עמית בו שושן עובר שני שחקנים ובועט לרשת החיצונית.

דקה 81 - רוני גפני מבני יהודה מורחק בכרטיס אדום בעקבות עבירה גסה על מאור מליקסון.

הרכב בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין, יואב זיו (תומר חליבה, 78), איגור מיטרסקי, דוד אמסלם, אלירן דנין (עידן מליחי, 85), מזואה אנסומבו, אבירם ברוכיאן, פבריס פרננדז, עמית בן שושן (מאור מליקסון, 70), ברק יצחקי, דויד אגאנסו.

הרכב בני יהודה: יהב יולזרי, אלי אברבאנל, יניב אלול, יאיר אזולאי, רוני גפני, הרוויה קובאצ'ביץ', אימורו לוקמן, קובי דג'אני, אסי בלדוט, ראובן עובד (אלי ביטון, 58), משה ביטון (ברק בדש, 67).

פרננדז עדיין לא מבטיח להישאר (אסף שקד)

לואיס פרננדז נשמע רגוע מאוד בסיום, לעומת מוצ"ש שעבר. "אני שמח מאוד על הצורה ששיחקנו", אמר. "זה לא היה המשחק הכי טוב של בית"ר העונה, היו לנו עוד כמה. אני מברך על ההתנהגות של הקהל, הם התנהגו למופת. זה לא אומר כלום אם אמשיך בבית"ר. נראה מה יהיה בסוף העונה".

ניצן שירזי: "אני מתבייש. היינו רכים והתבטלנו בפני היריבה. נקודה אחת מ-27 מול הגדולות, זה אומר הכל".

"המשחק היום היה אחד המשחקים הטובים ביותר של בית"ר אי פעם, גם מבחינת היכולת על המגרש וגם מבחינת העידוד של הקהל", אמר יואב זיו. "אני מקווה שהקהל ימשיך לעודד אותנו כל הזמן ויישאר מאחורינו, כי רואים שכשהקהל שלנו דוחף אותנו, אנחנו תמיד טובים יותר".

גם מזואה אנסומבו שמח לסיים את התקופה הרעה. "אחרי השבוע שעבר, שהיה לנו הרבה צרות בו, החלטנו בקבוצה, כל השחקנים וכל הצוות המקצועי, לתת הכל במשחק הזה כדי לנצח וכדי להתחיל מחדש את הרצף הטוב שהיה לנו", אמר. "ובאמת היה לנו משחק מצוין. אני מעריך את הקהל שלנו על העידוד שלו היום ובכלל. וכמו שהיה היום צריך להיות כל הזמן. האוהדים צריכים להבין שאם אנחנו משחקים רע, זה לא בכוונה. אנחנו בטח לא רוצים להיות גרועים או להפסיד, ואנחנו צריכים אותם בכל משחק".

בסיום המשחק אמר גיא עזורי: "הערב ראינו בית"ר נחושה מהדקה הראשונה. ראינו מחויבות של כל השחקנים וככה אנחנו רוצים לראות את בית"ר תמיד. רק בדרך של נחישות ומחויבות למשחק ולמועדון נגיע רחוק. לצערי הבעיה היא עדיין בחלק המנטלי כי במשחקים נגד קבוצות פחות טובות על הנייר אנו נראים פחות טוב, ובמשחקי צמרת הקבוצה פורחת. אך גם את זה נשפר. מבחינת הצעירים ששיחקו הערב, בהחלט משחק טוב אך חייבים להדגיש שכל הקבוצה הייתה מעל ומעבר".

"חשוב מאוד לנצח בטדי בעיקר בשביל האוהדים", אמר אחד ממצטייני המשחק, עמית בן שושן. "כל הקבוצה שיחקה מעולה, הגענו להמון מצבים, קורות, פנדל וניצחנו בתוצאה גבוהה למרות שיכולנו בתוצאה גבוהה יותר. הכי חשוב שהקהל עודד, תמך במהלך כל המשחק והאווירה הייתה טובה".

הקפטן מחוסר העבודה, איציק קורנפיין, התמוגג בסיום: "היום שיחקנו את אחד המשחקים הטובים שלנו, כדורגל עם המון מצבים, קורות, פנדל, מה לא? משחק נהדר, היה תענוג וכיף גדול להיות שותף למשחק כזה למרות שהרבה תעסוקה לא הייתה לי. הקהל היום שב לעודד אותנו וזה חשוב, מקווה מאוד שתהיה לזה המשכיות כי אנו זקוקים לקהל הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully