וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו באים חדים ומאורגנים"

ניר איסקוב

8.4.2006 / 22:29

טון קאנן מתכונן לדרבי (20:50, ערוץ 10): "מקווה שיראו אותנו נלחמים". 100 אוהדים הופיעו לאימון המסכם. יחיאל המורחק לא ישחק

מאמן מכבי ת"א, טון קאנן, שומר על ערפול בנוגע להרכב שיפתח הערב (ראשון, 20.50, בלומפילד, שידור ישיר בישראל 10) בדרבי מול הפועל ת"א.

מבין שלישיית הגלאקטיקוס, אייל ברקוביץ' יעלה בוודאות, כשההערכה היא שקאנן יצרף אליו ב-11 הראשונים את אחד מהשניים, אבי נמני או ג'ובאני רוסו.

אבי יחיאל המורחק ייעדר, ואת מקומו לצדו של אלווין בג'ירי במרכז ההגנה, ימלא כריסטיאן גונזאלס או אבי סטרול. סימני שאלה נוספים מרחפים מעל עמדת המגן השמאלי (סאלם אבו סיאם או יקיר שינה) וזהות החלוץ לצד גיאורגי דמיטרדזה (אופיר חיים או ז'וזה דוארטה). ארז מסיקה, שסבל מפציעה קלה, יהיה כשיר למשחק, וימשיך לפתוח בצד שמאל של הקישור.

למרות האדישות הניכרת במכירת הכרטיסים לאוהדי מכבי ת"א, כ-100 מהם הופיעו לאימון המסכם, פרצו אל כר הדשא, הדליקו אבוקות, ובהמשך עודדו את השחקנים מהיציע. אוהדי מכבי רכשו עד כה 1,500 כרטיסים בלבד לשערים 10-11, כאשר בסביבות 700 כרטיסי מבוגר לשערים הללו, נותרו בינתיים מיותמים. זאת בניגוד מוחלט לבהלת הכרטיסים הקיימת מן הצד השני של המתרס.

המאמן טון קאנן, התייחס למשחק באתר הרשמי של מכבי ת"א: "דרבי זה דרבי ובכל מדינה משחקי הדרבי חשובים, גם אייאקס מול פיינורד וגם ברצלונה מול ריאל מדריד. לדרבים חוקים והיסטוריה משלהם ולכן האוהדים, אשר יכלו לקבל הפסד במשחק אחר לא יוכלו לקבל הפסד בדרבי".

"אנחנו באים חדים ומאורגנים", הוסיף קאנן. "אנחנו יודעים מה עלינו לעשות, שתי הקבוצות מכירות היטב אחת את השנייה ולכן לא יהיו הפתעות. להערכתי, היום הספציפי, החדות וההרגשה הם אלו שיקבעו את תוצאת המשחק. אני מקווה שהאוהדים יראו את מכבי נלחמת על הדשא".

הרכב משוער: לירן שטראובר, יובל שפונגין, כריסטיאן גונזאלס (אבי סטרול), אלווין בג'ירי, סאלם אבו סיאם (יקיר שינה), ליאור ז'אן, ארז מסיקה, ג'ובאני רוסו (אבי נמני), אייל ברקוביץ', אופיר חיים (ז'וזה דוארטה), גיאורגי דמיטרדזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully