וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקולי מתקרב אל התואר

8.4.2006 / 20:56

שער ניצחון בדקה ה-63 של שחקן העונה העתידי העניק למכבי חיפה ניצחון 1:2 על נתניה. האלופה עשויה לפתוח שמפניות במחזור הבא

מכבי חיפה מריחה את האביב, והיא יודעת שבשלב הזה של השנה הגיע שוב הזמן לחגוג עוד אליפות. אביב שלישי ברציפות. לירוקים אין כבר את הסבלנות לחכות להכתרה הרשמית, אחרי ששחקניו של רוני לוי השיגו הנקודות בבית ב-1:2 על מכבי נתניה, שקצת הציקה אבל לא באמת סיכנה. אם הפועל ת"א לא תנצח את מכבי בדרבי מחר (ראשון), חיפה תוכל לפתוח את השמפניות מול אשדוד בשבוע הבא.

האלופה פתחה היטב את המשחק. קולאוטי נגח את היתרון כבר בדקה ה-6, אבל דוידוביץ' סידר לאמיר טגה ונתניה שוויון בדקה ה-20. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה וגוסטבו בוקולי, ללא ספק שחקן העונה בליגת העל, היה במקום הנכון ובזמן הנכון בשביל לגלגל את הכדור פנימה ל-1:2 בדקה ה-63.

היתרון של חיפה על בית"ר, שבמקום השני לפחות עד הדרבי ביום ראשון, עומד כעת על 13 נקודות 5 מחזורים לסיום. יכול מאוד להיות שכבר בשבוע הבא יחגגו אליפות בצפון הירוק. נתניה, מצידה, נותרה במרכז הטבלה בלי יכולת לסכן למעלה או להסתכן למטה.

מהלך המשחק

דקה 6: גול! קלמי סבן מגביה לרחבה, וקולאוטי מגיע מאחור ונוגח פנימה את ה-0:1 של מכבי חיפה.

דקה 8: כדור חופשי לרחבה הירוקה מגיע איכשהו לפפי קימוטו, שמוצא את עצמו חופשי לחלוטין שלושה מטרים מהשער, אבל הנגיחה שלו יוצאת חלשה ומאפשרת לדוידוביץ' להפגין את האינסטינקטים שלו ולהדוף החוצה.

דקה 20: גול! חטיפה של נתניה מולידה התקפה מהירה. קימוטו בועט מרחוק, דוידוביץ' לא מצליח לקלוט, ואמיר טגה בועט מקרוב לקרקע ולרשת. 1:1 מפתיע.

דקה 63: גול! קולאוטי בועט כדור חזק מחוץ לרחבה, פרץ הודף לא טוב, ובוקולי נכנס עם הכדור לתוך הרשת בשביל ה-1:2.

הרכבים:

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; קלמי סבן, אלון חרזי, רפאל אולארה, חיים מגרלשווילי; חאבייר דירסאו, עידן טל, גוסטבו בוקולי, פרננדו לורפיסה, מיכאל זנדברג (עדן בן בסט, 75); רוברטו קולאוטי (ליאור רפאלוב, 90).

מכבי נתניה: אבי פרץ; עופר טלקר, דקל קינן, גולן חרמון, אסי וסיהון; טל בנין, גיא טוביאק (אובודו אוקוצ'ה, 78), אמיר טגה (שלומי אדרי, 82), עבדול ראזאק, אלן מסודי; פפי קימוטו (חמודי בריק 88)

"היו לבן יצחק שריקות הפוכות"

רומן רוזנבלט מוסיף:

בסיום המשחק התייחס מאמן הקבוצה המנוצחת, ראובן עטר, הן ליחסי הכוחות במשחק והן לשיפוט, לאחר שכבר לפני המשחק הביעו בקבוצה אכזבה משיבוצו של רמי בן יצחק: "מכבי חיפה קבוצה יותר טובה. במחצית הראשונה היינו טובים אחרי השער שספגנו, חצי שני פחות טוב אבל בדקות האחרונות ראינו רק קבוצה אחת על המגרש כאשר קבוצה שניה מבזבזת זמן.לגבי השופט, כבר ביקשנו בעבר שהוא לא יבוא לשפוט אותנו, אבל באיגוד השופטים לא נענו לבקשתנו הוא נתן לחיפה שריקות ביתיות ואני מקווה שהוא לא ישפוט אותנו יותר".

מאמן האלופה שבדרך, רוני לוי, החמיא לקבוצת האם שלו והתייחס גם לחסרונם של שחקני הרכב בולטים: "מכבי נתניה קבוצה טובה שמעיזה ויש לה התקפה מעולה. למעשה החזרנו אותם למשחק, אבל שלטנו והגיע לנו לנצח במשחק, זה מה שקרה וזה מה שחשוב. כבר שלושה משחקים שאנחנו משחקים בלי שלושה שחקני נבחרת כמו קייסי, בנאדו וארבייטמן. עכשיו הולך יותר קשה וזה טבעי".
מגן מכבי חיפה, קלמי סבן, לא מוכן להצהיר על אליפות, כל עוד יש סיכוי מתמטי שהדבר לא יקרה: " מכבי נתניה היא קבוצה טובה מאוד. כל המשחקים נגדם העונה היו קשים. אחרי השיווין של נתניה הם התעוררו והחלו לתקוף יותר, בסופו של דבר אני שמח שכבשנו עוד שער ושמרנו על היתרון עד סיום המשחק.לגבי האליפות, עוד שניים שלושה משחקים זה יהיה רשמי, עד אז נחכה".

מיכאל זנדברג נשאל לגבי האפשרות שיעבור לנירנברג: "נחכה לסוף העונה ונראה אם יש אי אילו התפתחויות. לא פנו אלי או לעורך הדין שלי, ואני יודע על העניין רק מהתקשורת".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully