וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מאמין שנישאר"

8.4.2006 / 18:48

כפ"ס הייתה טובה יותר מהפועל פ"ת, אבל לא התעלתה ב-0:0 הביתי. למרות זאת, טביב ואוחנה מרוצים מההתקרבות לחוף מבטחים

הפועל כפר סבא נראתה בשבועות האחרונים כמו קבוצה שעומדת לעשות את הבלתי ייאמן. התוצאות המרשימות של המועדון מאז שאלי אוחנה החל לאמן בו כוללות תיקו בקרית אליעזר מול האלופה ושני ניצחונות חוץ מול הפועל ת"א ובית"ר ירושלים. ועם השקיעה של נצרת עילית, התקווה החלה לנשוב באצטדיון לוויטה בכפ"ס.

הערב (שבת) נגד שכנתה לתחתית, הפועל פ"ת, כפ"ס שוב הייתה טובה יותר, אבל לא הצליחה להציג את הקילר אינסטינקט שראינו ממנה לאחרונה תחת שלטונו של אוחנה, וסיימה בתיקו 0:0, שמקרב אותה כדי נקודה מהמקום ממנו נשארים בליגה. היו כמה הזדמנויות, היו כמה הבלחות, והכחולים ממלאבס התמקדו בלחימה, כדורגל נסוג ומתפרצות, אבל בסך הכל אף צד לא יכול להרגיש מקופח. במיוחד לאור ההפסד של נצרת עילית.

ניר לוין, בתורו, יכול להיות מרוצה ששמר על פער 7 הנקודות מכפ"ס והקו האדום.

מהלך המשחק

דקה 9: אביחי ידין בועט מ-25 מטרים ברגל שמאל, צ'אבלינה קולט.

דקה 26: כדור עומק מחפש את טוטו תמוז, אבל חלפון מגיע ברגע האחרון ומרחיק את הסכנה.

דקה 40: סרור בועט מרחוק הישר לידיו של איבגי.

דקה 48: יבואה מקבל כדור בצד ימין של הרחבה, ושולח רוחב לקנפו, שבועט מ-16 מטר לקורה הרחוקה של צ'אבלינה.

דקה 50: שלו מנשה מתנהל בצד ימין ובועט ברגל שמאל כדור שנקלט בידיי השוער.

דקה 52: זולייביץ' מקבל כדור עומק, עוצר על החזה, ובועט מאוויר כדור שטוח שחולף מטר מהקורה.

דקה 56: המחצית השנייה, להבדיל מהראשונה, נפתחה בקצב מהיר. מתפרצת כחולה מוצאת את זולייביץ', שחותך שמאלה ובועט חלש לידיים של איבגי.

דקה 65: הזדמנות גדולה של הפועל כפ"ס. ערבוביה אחרי קרן מסדרת לזרקו בעיטה מ-14 מטר, אבל ההגנה של האורחים הודפת את הכדור. תקווה משתלט על הריבאונד, ובמקום להרעיד את הרשת שולח את הכדור מעל השער.

דקה 72: דה סילבה מהתל במגיני פ"ת ברחבה, אבל לא מצליח לשחרר בעיטה. במקום זאת הוא מוציא כדור לאבובקרי, שיורה בומבה מ-20 מטר למרכז השער. צ'אבלינה הודף.

דקה 75: כפ"ס מתחילה ללחוץ. הגבהה על פני השער מגיע לקנפו, שמוריד מצוין עם הראש ליבואה. הגנאי מתעופף ובועט, אבל הכדור יוצא החוצה.

הרכבים:

הפועל כפ"ס: אבי איבגי; אייל משומר, אלון חלפון, דוגלאס דה סילבה, עמנואל פאפו; אביחי ידין (לירון זרקו, 49), שלו מנשה, יעוזה אבובקרי, בן לוז (אבי תקווה, 62), אבי קנפו (זוראן ראיוביץ', 81); סמואל יבואה

הפועל פ"ת: סילבייה צ'אבלינה; אורי אוזן, זאב חיימוביץ', גל כהן דליבור ויסקוביץ', 79), דניאל היידמן; עומר בוקסנבוים, קוני ג'קרטה (גיא שמיר, 37), יוסי שבחון, עידן סרור, מנור חסן; טוטו תמוז (איביצ'ה זולייביץ', 46)

כולם מרוצים

אוחנה הצטער בסיום שלא גרף את כל שלוש הנקודות, אבל לא לקח את התוצאה קשה מדי. "במחצית הראשונה לא היינו במשחק, אבל בשנייה שלטנו במשחק ויצרנו מספר הזדמנויות, לעומת פתח תקוה שלא הגיעה למצבים בכלל", אמר. "אני לא מאוכזב מהיכולת, אבל כן מהעובדה שלא כבשנו. היה ברור שלא ננצח בלי סוף. אם צמצמנו בנקודה את הפער אנחנו יכולים להיות מרוצים".

אלי טביב, הבעלים של הפועל כפר סבא, היה מרוצה מהצורה בה שיחקה הקבוצה: "במחצית השנייה שיחקנו הרבה יותר טוב. הגענו למצבים, אבל לא השכלנו להבקיע. היה כדורגל טוב. כולם ראו שפתח תקוה שיחקה על זמן. כבר תקופה ארוכה שאנחנו לא מפסידים וזה טוב. כמובן שאני מאמין שנישאר, ואני מאמין שאנחנו הקבוצה הכי טובה מהמועמדות לירידה. אני מעדיף שמעכשיו כל משחקיהן של קבוצות התחתית ישוחקו באותה השעה".

ניר לוין היה כמובן מרוצה מהתוצאה. "התייחסנו לכפר סבא לפי הכושר הנוכחי שלהם, ולא לפי המיקום בטבלה", הסביר. "הגענו עם הרכב חסר בגלל פציעות, ונפצעו לנו שחקנים תוך כדי המשחק. זו הפעם הראשונה בקריירה שלי שאני נאלץ לבצע שלושה חילופים בגלל פציעות. בהתחשב בזה שנצרת עילית וסכנין הפסידו, התיקו הוא תוצאה טובה עבורינו".

אורי אוזן, מגן פתח תקוה: "בחצי הראשון היינו יותר טובים, בחצי השני פחות. כפר סבא קבוצה טובה ו-0:0 זה בסדר. לא קיבלנו גול כבר שני משחקים רצופים וזה דבר חיובי. בשבוע הבא יש לנו חוב להחזיר לאוהדים שלנו בדרבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully