וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד הפסד ליאנקיז

8.4.2006 / 11:25

קלווים אסקובר והאיינג'לס הנחילו לניו יורק הפסד שלישי בארבעה משחקים, 4:1. ניצחון לבוסטון, הפסד ראשון לקרדינלס

לוס אנג'לס איינג'לס - ניו יורק יאנקיז 1:4

העובדה שהיאנקיז לא מסתדרים עם הקילרית הכי גדולה שלהם במילניום הזה לא חדשה. בניו יורק לא אהבו לפתוח את העונה במערב, ובצדק. קלווים אסקובר הגיש שישה אינינגים, כשהוא מסתייע בהומר של אורלנדו קבררה ובשמירה של פרנסיסקו רודריגז, על מנת להמשיך את המסורת במשחק הפתיחה הביתי של המלאכים. שון צ'אקון עמד בצד המפסיד.


קליבלנד - מינסוטה 6:11

האינדיאנס ממשיכים להרשים, ושמו את החותם על הניצחון עם הומר של קייסי בלייק לגראנד סלאם, אבל מי שעושה קולות של מפלצת הוא טראוויס הפנר המצויין, שחבט לצמד הומרים. גם ג'סטין מורנאו, שחוזר מעונת סופומור מבחילה, משמיע רעשים במינסוטה עם צמד משלו. פול בירד ניצח למרות יכולת לא משכנעת, כי מולו עמד קייל לוהש.


בולטימור - בוסטון 14:8

הרד סוקס עדיין לא שיחקו בפנוויי השנה, אבל נמצאים על מאזן 1:3, כשהם הורגים את דניאל קבררה, אולי המגיש הכי מגעיל בעולם. מאט קלמנט הירשה ארבע ריצות כשזה לא קבע כלום, אבל היה חד במשך שישה אינינגים עם שבעה ושבעה. הומר שני לטרוט ניקסון.


טורונטו - טמפה ביי 9:8

הבלו ג'ייז השתפרו הקיץ וזה ניכר בינתיים בצד ההתקפי, אבל בהגשה יש להם עדיין חורים. יתרון 0:6 לא הספיק לסקוט דאונס, כשוויני צ'וק נחנק כשמו, ושובר שמירה להומר של טיי וויגינטון. מלבד וויגינטון חבטו גם ג'וני גומז, טראוויס לי ודיימון הולינס הומרים בטמפה. ורנון וולס העיף פעמיים את הכדור ליציעי רוג'רס סנטר בשורות טורונטו. סקוט דאן עם הניצחון, דני מיסלי עם השמירה.


טקסס - דטרויט 5:2

ומי עדיין בלי הפסד? הטייגרס, שלפחות לפי הפתיחה נראים טוב. מייק מארות' הירשה רק ריצה אחת, אבל הסיפור הגדול הוא כריס שלטון, שעוד לא עבר שבוע מפתיחת הליגה וכבר רשם הומר מספר 5 העונה. פרננדו רודני עם השמירה לדטרויט. בטקסס חבט מייקל יאנג את הומר הבכורה שלו.


קנזס סיטי - שיקגו וייט סוקס 7:11

הגרביים לא נראים טוב בפתיחה, והירשו אפילו לרויאלס לנצח אותם, כשג'ון גארלנד חוטף חזק בראש. גארלנד הירשה 10 חבטות ותשע ריצות ב-5.1 אינינגים של עבודה. מייק ווד חיפה מהבולפן על חולשה של ג'רמי אפלדט וקצר את הניצחון.


סיאטל - אוקלנד 5:0

האייז העמידו את האיינג'לס במקום עם הופעה חדה של ג'ו בלנטון, שרץ שמונה אינינגים ושישה חיסולים. שני ריביז למארק קוטסאי ומארקו סקוטארו באוקלנד, כשפליקס הרננדז רושם הפסד ראשון העונה.

NL: הכלב העצבני עדיין נושך

קאבס - סט. לואיס 1:5

בגיל 40, גרג מדוקס לא שכח להגיש. רחוק רק שבוע מיום הולדתו, מאד דוג הלך 6.1 אינינגים והשתיק את ההתקפה המפחידה של סט. לואיס. דרק לי, אחד ממצטייני העונה שעברה, חבט להומר השני שלו העונה, על ג'ף סופאן, שהפסיד.


ניו יורק מטס - פלורידה 3:9

דייויד רייט וחוזה רייס עשו יופי של עבודה בצד ההתקפי עם הומרים, כשבהגשה סטיב טראקסל עושה את העבודה. טראקסל, שהיה מושבת בגלל פציעה במרבית העונה שעברה, הגיש שישה וחישמל שישה, כשהוא מרשה רק ריצה אחת. למייק ג'ייקובס המוכשר. רייס וקרלוס בלטראן גם רשמו גניבות בסיס.


פילדלפיה - דודג'רס 5:3

הדודג'רס איבדו שוב את אריק גאנייה, שייעדר עד סוף העונה בגלל פציעה, אבל קיבלו קלוזר מנוסה כמו דני באעז, שסגר את המשחק והשאיר את הפיליז בלי ניצחון. ג'ימי רולינס ניסה להתחיל רצף חדש ורשם שלוש חבטות. שני דאבלים לביל מולר בלוס אנג'לס, ניצחון לברט טומקו.


מילווקי - אריזונה 1:3

הברוורס ממשיכים לנצח, כשדרק טרנבאו קוצר את השמירה הרביעית שלו בארבעה משחקים. דייב בוש נתן אותה במשחק מצוין עם שבעה ושבעה, קרלוס לי רשם הומר שני העונה. באריזונה לואיס גונזאלס בן ה-658765 חבט להומר מידי בוש.


סן דייגו - קולורדו 10:4

מפגן כוח של איליי מררו, שהכניס ארבע ריצות עם הומר בארבע חבטות שונות. גארט אטקינס עזר לו עם הומר ושלוש ריצות, ומאחור מנצח ג'וש פוג את הראשון שלו העונה.


סן פרנסיסקו - אטלנטה 14:6

מאט קיין יצא אחרי שהגיש שישה אינינגים סבירים והשאיר את סן פרנסיסקו עם יתרון, אבל טיילר ווקר הרג אותו מהבולפן עם הופעה מזוויעה, שהעלתה את הברייבס ליתרון 6:7, אותו רק הגדילו עד לסיום. אדגר רנטרייה וראיין לאנגרהאנס עם הומרים לברייבס.


יוסטון - וושינגטון 1:6

ברנדון באקי הגיש שישה אינינגים מוצלחים ולאנס ברקמן ופרסטון ווילסון חבטו להומר שני כל אחד העונה.


סינסינטי - פיטסבורג 6:7

שני הומרים לפליפה לופז, ניצחון לאריק מילטון. שון קייסי וקרייג ווילסון עם הומר לפיטסבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully