וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו נהיה בפיינל פור"

7.4.2006 / 10:19

למרות ההפסד לאולימפיאקוס, גרשון בטוח ביכולת של שחקניו: "אנחנו קבוצה קצת יותר טובה", ומאשים את הסלים באולם בהפסד

במכבי ת"א חיפשו הסברים ליכולת החלשה בהפסד לאולימפיאקוס, 70:76. פיני גרשון יודע שהשחקנים שלו שיחקו מתחת לרמתם, אבל למרות זאת היו לו עוד כל מיני הסברים לתוצאה בסיום. ביום חמישי בשבוע הבא בהיכל נוקיה, מגיעה מכבי למשחק העונה שלה על כל הקופה - ניצחון אחד והם בפיינל פור בפראג.

"יש הרבה תירוצים להסביר בהם את ההפסד שלנו", אמר גרשון, "אבל לא אפרט את כולם. שיחקנו ב-30 אחוז פחות מהיכולת שלנו. אני חושב שהירוליג צריכה לדאוג לסלים אחידים. הם יותר נמוכים פה. לא יכול להיות שכל קבוצה שבאה לפה, טובה או רעה, לא תקלע יותר מ-75 נקודות. אולימפיאקוס שיחקה יותר טוב וניצחה בסופו של דבר. אין הרבה מה לעשות בין משחק מספר אחד ומשחק מספר 2, אבל בשבוע נוכל לשנות כמה דברים, ואנחנו נהיה בפיינל פור. יש לי כבוד לאולימפיאקוס, אבל אנחנו קבוצה קצת יותר טובה. אם הם ינצחו אותנו בתל אביב, אז הם בטוח ראויים לסוע לפראג".

וויל סולומון, שקלע 23 נקודות, אמר בסיום: "זה היה משחק קשה. הם באו מאוד אגרסיווים, בעיקר בהגנה, ואנחנו עשינו יותר מדי טעויות שפגעו בנו במחצית הראשונה. בשניה כבר שיחקנו יותר טוב אבל הם כבר היו בזון. המשחק הבא אצלנו יהיה שונה - אנחנו חייבים לשחק יותר פיזי ולקחת את המשחק".

"מה שהיה הלילה זה לא כדורסל", אמר מייסאו באסטון בסיום, "השופטים לא איפשרו לנו להיות במשחק, ואני מרגיש שהם פגעו בי יותר מכולם. אני מנסה לשמור בלי לדחוף ידיים, לא להיגרר לפרובוקציות, אבל שורקים עבירות ולא מאפשרים לי לשחק".

סחורציאניטיס: אנחנו לא מפחדים מהאוהדים של מכבי

יונאס קאוזלאוסקאס, מאמן אולימפיאקוס, לא אהב את התלונות של פיני גרשון על הסלים באולם. "הסלים נמוכים?", הוא אמר. "אנחנו לא זרקנו לאותם הסלים? או ששינינו במהלך המחצית? הגיע הזמן להפסיק עם כל הדברים האלה. מי שחושב כאלה דברים רעים הוא זה שעושה אותם"

על הצד המקצועי, אמר הליטאי: "אנחנו נוסעים לתל אביב להילחם על המגרש. עבור קבוצה צעירה כמו שלנו זה ניצחון משמעותי. שיחקנו לפי התכנית ולשחקנים שלי מגיע הניצחון הזה. אנחנו נוסעים לישראל להילחם על כל כדור".

השחקן המצטיין במשחק, סופוקליס סחורציאניטיס, היה נלהב אחרי המשחק כמעט כמו במהלכו. "הקבוצה הזו ראויה להיות בין הגדולות. ידענו שנהיה אלה שנלחץ, שיחקנו חזק, היתה לנו את העוצמה, וכשזה קרה שיחקנו יותר טוב ממכבי למרות שהם קבוצה יותר מנוסה. בתל אביב הכל יהיה יותר קשה. נלחם שם כי אנחנו לא מפחדים מהאוהדים שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully