וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נושא המכירה ירד מהפרק"

ניר איסקוב

7.4.2006 / 18:40

הבעלים של מכבי ת"א לוני הרציקוביץ', הבהיר כי ימשיך לתפעל את המועדון בגפו. דריקס: "אין לנו שום קשר להגעתו של טאפי"

נושא מכירת הקבוצה ירד מהפרק. המטרה כעת היא ייצוב הקבוצה". כך הודיע היום (שישי) הבעלים של מכבי ת"א, לוני הרציקוביץ', שביקר באימון הקבוצה.

הרציקוביץ', שביקש לשים קץ לגל הספקולציות בנושא שאופף את המועדון מזה חודשים ארוכים, הוסיף לאתר הרשמי של מכבי ת"א: "אני לא מחפש קונים. המטרה שלנו כרגע היא לסיים את העונה בצורה מכובדת, והאפשרות לזכייה בכרטיס לגביע אופ"א עדיין אפשרית. נעשה כל שביכולתנו בכדי להשיג את הכרטיס הזה".

הרציקוביץ הבהיר כי כעת זה לא הזמן המתאים להתעסק בסוגיית המאמן, משום שהקבוצה משחקת ועדיין יש לה מטרות לעונה הנוכחית.

הבעלים התייחס לקצב מכירת הכרטיסים האיטי של האוהדים הצהובים לדרבי מחרתיים (ראשון): "אני בטוח שאלו אשר כן קנו כרטיסים רוצים לבוא ע"מ לתמוך בקבוצה, לעודד אותה ולדחוף אותה קדימה לניצחון.

"מאז שאני זוכר את עצמי, ישנה יריבות ספורטיבית בין המועדונים וכך יהיה גם הפעם. ניצחנו בדרבי הראשון, הפועל ניצחה בשני, ואני מקווה שננצח בדרבי השלישי. ניצחון בדרבי מתוק יותר מניצחון ליגה אחר". הרציקוביץ' חזה באימון מהצד ושוחח עם המאמן טון קאנן.

ג'ובאני רוסו ואבי נמני, המחלימים מפציעות, ערכו אימון מלא, וכפי שכבר נכתב, יהיו כשירים לדרבי. ארז מסיקה סובל ממתיחה קלה, אך אמור גם הוא לעמוד לרשותו של קאנן.

האוהדים יערכו במהלך המשחק מבצע התרמה כדי לממן ניתוח לבתו של אחד האוהדים, בת 10, שבראשה התגלה גידול ממאיר. על כל תרומה בסך 20 שקל ומעלה, יקבל התורם תליון חמסה כמחווה סימבולית. יו"ר מכבי חיפה, יעקב שחר, תרם 5,000 שקל.

"אין לנו שום קשר לבואו של טאפי" (משה בוקר ועודד זרגרי, "הארץ")

במכבי תל אביב הכחישו אמש שאיש העסקים הצרפתי, ברנארד טאפי, הגיע אמש ארצה כדי לרכוש את המועדון או לתמוך בו כספית מבחוץ. את המיליונר הצרפתי הביא לישראל פיליפ סולומון, היועץ של לואיס פרננדז.

טאפי היה בשנות ה-90 הבעלים של קבוצת מארסיי, ובעל השפעה ענקית בכדורגל הצרפתי, עד שהתפוצצה נגדו לפני כעשור פרשה של מכירת משחק. הוא נאלץ לעזוב את מארסי ואף ריצה עונש מאסר.

"טאפי לא הגיע למכבי תל אביב ולא תיאם אתנו את הגעתו", הבהיר אמש אלי דריקס, סגן נשיא המועדון, "גם איש מאנשיו לא שוחח ולא הציע לנו סיוע ממנו. אין לנו שום קשר להגעתו ארצה".

"עדיין לא שוחחנו עם לוני הרציקוביץ' אבל בהחלט נשמח לפגוש אותו", אמר אמש פיליפ סולומון, "מכבי תל אביב היא אחת האפשרויות של טאפי להשקעה בישראל מהסיבה הפשוטה שמדובר בקבוצה גדולה".

סולומון הוסיף: "טאפי חבר טוב שלי וכבר הבאתי אותו לישראל ב-1998 וגם אז הוא רצה לקנות את מכבי תל אביב. בבית"ר אולי מזלזלים בי, אבל אלה הם האנשים שאני יכול להביא לכדורגל הישראלי. טאפי לא מתכוון לקנות קבוצה, אבל יכול להיות שהוא ישקיע. כרגע עדיין הכל מוקדם ונבדוק את האפשרות להשקיע באחת מהקבוצות הגדולות".

מוט'לה שפיגלר, המקורב לטאפי, סירב להגיב על הסיבות להגעתו של המיליונר הצרפתי לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully