וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת בית"ר-בני יהודה: ברוכיאן במקום לרואה

אסף שקד וניר איסקוב

6.4.2006 / 22:23

הקשר הצעיר יחליף את הצרפתי, שייעדר עקב צהובים. שקלאר יישב בשבוע הבא עם אגאנסו, שדורש העלאה. בטורינה פצוע, אניימה בספק

שחקני בית"ר קיימו היום (חמישי) אימון בשעה 11:00 בבוקר במתחם בבית וגן. גל אלברמן, שהתאמן אתמול בנפרד משאר השחקנים, שוב ערך אימון כושר בצד עם טיבריוס דאראו, המומחה לפיזיות. מאור מליקסון וליאור אסולין, שערכו גם הם אימון נפרד עם טיבריוס דאראו, מאמן הכושר, הצטרפו אל הקבוצה, אבל לא צפויים לפתוח בהרכב מול בני יהודה.

דוד אגאנסו דווקא חוזר מהשעיה (של משחק אחד), ולפי התרגולים של לואיס פרננדז אמור לפתוח לצידו של עמית בן שושן הצעיר. נכון ליום חמישי, ליאור אסולין צפוי לפתוח על הספסל, אם כי יכול להיות שבסופו של דבר הוא יועדף על פני עמית בן שושן, ויפתח לצדו של דויד אגאנסו. ייתכן כי יש לכך קשר לתקרית, בה דאראו כעס שאסולין החמיץ אימון ואמר כי אין לחלוץ כבוד.

כמו כן, נראה שאלירן דנין יפתח כמגן על חשבונו של תומר חליבה, שלא תורגל בהרכב הראשון. יואב זיו, לאור התרגולים האחרונים, יפתח כמגן ימני. ברוכיאן יחליף את לרואה בהרכב, לצד ברק יצחקי.

אתמול, אגב, הגיע ארצה אביו של אגאנסו, שאף צפוי להגיע למשחק בשבת ולצפות בבנו. לוואלה! ספורט נודע כי אגאנסו ייפגש עם שקלאר בתחילת השבוע הבא, ראשון או שני, כדי לדון בחוזה חדש לעונה הבאה, למרות ההצהרה של היו"ר כי ההכנות לעונה הבאה יחלו רק בתום הליגה.

כמו כן, לוואלה! ספורט נודע כי לאגאנסו יש הצעה מהליגה הספרדית הראשונה על סך חצי מיליון דולר, ולכן הוא כועס על הסחבת במדיניות בית"ר בנוגע לעונה הבאה. החלוץ מוכן לחתום בבית"ר, אך יש לו דרישות כספיות חדשות, בהתאם להצעה הספרדית שלו. אגאנסו משתכר כ-300 אלף דולר לחצי עונה, וכדי להישאר הוא דורש העלאה.

מי שייעדר מן הסגל במשחק מול בני יהודה (שבת, 19.00, טדי) הוא הקשר הצרפתי, ז'רום לרואה, שירצה עונש הרחקה של חמישה צהובים ויחסר מאוד לבית"ר. ברוכיאן, כאמור, יחליף אותו. לרואה שוחח אתמול (רביעי) בתחילת האימון עם פרננדז והמנג'ר עדכן אותו באירועים. הקשר הצרפתי, שהגיע לבית"ר ירושלים בעיקר בזכות הקשר החם עם פרננדז, צפוי לשמור למנג'ר אמונים, ובמידה שלא ימשיך בעונה הבאה, גם לרואה יעזוב ככל הנראה את בית"ר. מנגד - אם פרננדז יחתום לעונה נוספת, לרואה ובית"ר צפויים לממש את האפשרות של הצדדים ולהמשיך את התקשורת. אגב, 50 אוהדים הגיעו לאימון והשמיעו מהרכב שלהם שירי אהבה בצרפתית שכוונו לפרננדז. למרות ההיעדרות, ובאופן לא מפתיע, גם הפעם עומרי אפק לא נכלל בסגל הקבוצה.

"למשחק מול בני יהודה יש חשיבות גדולה, זה לא סתם עוד משחק ליגה", אמר ברק יצחקי. "זה מאבק על המיקום בצמרת הטבלה". כשנשאל בנוגע לאוהדים, יצחקי לא נשמע מודאג. "אני לא מאמין שיהיו בעיות מהצד של הקהל", טען. "לואיס פרננדז מאמן גדול, ואנשים צריכים לתמוך בנו כקבוצה ולהתאזר בסבלנות כדי לאפשר לו לעשות את העבודה שלו".

השחקן הצעיר קובי מויאל, שנפצע לפני שבוע וחצי במשחק הליגה מול הפועל ת"א, קיבל אתמול חופשה מהצבא והצטרף בערב לאימון קבוצת הנוער. היום הגיע מויאל לאימון הקבוצה הבוגרת ויחזור להתאמן בהדרגה. למרות העובדה שמויאל נחשב להבטחה גדולה בבית"ר ירושלים, את הטירונות שלו הוא מעביר בבסיס סמוך לאילת וטרם ידוע מה יהיה גורלו בצבא. בבית"ר טרם התערבו בנוגע לשיבוץ השחקן בבסיס קרוב לבית, והשאלה הגדולה היא האם למויאל יהיה מזל והוא ישרת בבסיס הקרוב לירושלים - דבר שיאפשר לו להתאמן כרגיל, או שמא ישובץ בבסיס מרוחק מהבית, מה שקרוב לוודאי יפגע לו בקריירה.

הבעלים ארקדי גאידמק, יחגוג בשבת את יום הולדתו ה-54, והאוהדים מתכוונים לתלות שלטים וכרזות בזכותו. בבית"ר הוחלט כי היציע הצפוני לא ייפתח, לנוכח פתיחת המשחק במהלך השבת, ועל כן ייפתחו רק היציעים המזרחי והמערבי במחירים של 60 שקל למבוגר ו-30 שקל לבני נוער ולחיילים.

הרכב משוער: איציק קורנפיין, יואב זיו, איגור מיטרסקי, דוד אמסלם, אלירן דנין, מזואה אנסומבו, אבירם ברוכיאן, פבריס פרננדז, ברק יצחקי, דויד אגאנסו, עמית בן שושן (ליאור אסולין).

שירזי ימשיך עם 3 קשרים דפנסיביים

קשר בני יהודה, מאטה בטורינה, יחמיץ את המשחק בטדי, לאחר שהסדר בעצם השוקית שלו, טרם אוחה. קיים חשש כי ישנו לחץ על העצב ברגלו של הקרואטי, אשר גורם לו לכאבים, ועלול להשביתו מפעילות למשך מספר שבועות.

קובי דג'אני אמור להחליפו, כפי שעשה במשחק האחרון נגד הפועל ת"א, כך שניצן שירזי יפתח במערך הכולל שלושה קשרים דפנסיביים: דג'אני, אימורו לוקמן והרוויה קובאצ'ביץ'.

וינסנט אניימה לא התאמן היום (חמישי) אף הוא, עקב נקע קל בקרסול, אך ההערכה היא כי הוא לא יחמיץ את ההתמודדות. אלי אברבנל שב מהרחקה, ויחזור לעמדת המגן הימני, במקום איציק עזוז. יאיר אזולאי ויניב אלול צפויים להמשיך לקבל קרדיט במרכז ההגנה.

ההפסד בשבוע שעבר ניפץ את התקוות של הקבוצה לסיים במקום השלישי, וכעת יתמקדו בשכונת התקווה בשמירה על המקום הרביעי, וכמובן, במשחק חצי גמר הגביע נגד מכבי חיפה בסוף החודש.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, אלי אברבנל, יאיר אזולאי, יניב אלול, רוני גפני, אימורו לוקמן, הרוויה קובאצ'ביץ', קוי דג'אני, ראובן עובד, אסי בלדוט, משה ביטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully