וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת כפ"ס-הפועל פ"ת: לוין בהרכב חסר

ניר איסקוב

6.4.2006 / 21:05

גזל וגל כהן ייעדרו, תמוז אולי ייכלל בסגל, ויסקוביץ' וג'יזלוב בספק. סגל מלא לאוחנה, האוהדים מתכננים תפאורה חגיגית

לא רבים האמינו כי המשחק הביתי הקרוב של הפועל כפ"ס (שבת, 16.55) נגד הפועל פ"ת עדיין יקבע משהו לקבוצה המארחת. אולם, רצף ההצלחות האחרון, שכלל שני נצחונות חוץ מול הפועל ת"א ומול בית"ר ירושלים, הפיח תקוות מחודשות בכפ"ס, שעלתה למקום הלפני אחרון, ורחוקה 2 נקודות בלבד מהפועל נצרת עילית, המדורגת עשירית.

גם האוהדים חזרו להאמין בשחקנים, וראשי החוג נפגשו שלשום (שלישי) עם מנכ"ל המועדון, גבי קצרה, וסיכמו עימו על שורת מבצעים לקראת המשחק. מחירי הכרטיסים הוזלו, ויעמדו על 50 שקל למבוגר ו-25 נוער לבני נוער. נשים תזכינה לכניסה חופשית, כמו גם ילדים עד גיל 15, שיגיעו עם חולצות ירוקות.

בנוסף, חולקו 500 כרטיסים במוסדות החינוך בעיר. האוהדים, מצדם, מתכננים תפאורה ססגונית ביציעים, ומצפים ל-2,500-3,000 צופים. אפילו דוכן האוהדים, שכולל אביזרי עידוד והיה מושבת בחודשים האחרונים, ייפתח לפני המשחק.

המאמן אלי אוחנה, ייהנה מסגל כמעט מלא, למעט גיא דיין, ששבר אצבע בכף רגלו באימון היום (חמישי), וימשיך לתת אמון בהרכב המועדף עליו מאז הגעתו לקבוצה. על השחקנים נאסר להתראיין.

הרכב משוער: אבי איבגי, אייל משומר, דוגלס דה סילבה, אלון חלפון, עמנואל פאפו, אביחי ידין, יעוזה אבובקרי, בן לוז, שלו מנשה, אבי כנפו, סמואל יבואה.

ז'ולייביץ' עשוי לפתוח

הפועל פ"ת תחסר שוב את רביד גזל הפצוע, שהחל היום באימוני ריצה. בקבוצה מקווים כי הוא ישוב לאימונים מלאים במהלך השבוע הבא.

טוטו תמוז לא הצליח להתאמן, ולמעשה לא השלים אימון אחד מלא השבוע. החלוץ הצעיר לא אמור לפתוח בהרכב, וקיים סיכוי כי ישולב בסגל. את מקומו בחוד ההתקפה עשוי למלא איביצ'ה ז'ולייביץ', שלא זכה לדקות משחק רבות העונה.

איגור ג'יזלוב ודאליבור ויסקוביץ' ערכו אימונים חלקיים, וקיים ספק לגבי שיתופם. בכל מקרה, לנוכח היעדרותו של גל כהן, הסובל מחום גבוה, אחד מהשניים יפתח בהרכב. אם יהיה זה ג'יזלוב, יוצב דניאל היידמן כמגן שמאלי. אם ויסקוביץ' יפתח, יוסט אורי אוזן לעמדת הבלם, והיידמן יתופקד כמגן ימני. מנור חסן חוזר מהרחקה, וכנראה יפתח בהרכב.

אורי אוזן אמר לוואלה! ספורט לקראת המשחק: "זה שוב משחק העונה בשבילנו. אנחנו באים לנצח, אבל גם תוצאת תיקו תיתן לנו דחיפה להישארות. בשבוע שעבר, נגד נצרת עילית, עשינו צעד ענק בדרך להישארות, ואם ננצח גם הפעם, נעשה צעד גדול אפילו לקראת החלק העליון. אנחנו מסתכלים בחשש למטה ובתקווה למעלה. אני מאמין שהפעם, בניגוד לפעמים קודמות אחרי שניצחנו, נסיק את המסקנות ונעשה את העבודה. אנחנו משחקים נגד הקבוצה הכי טובה בסיבוב השלישי. כל קבוצה בליגה יכולה לנצח כל קבוצה בכל מקום".

הרכב משוער: סילביה צ'אבלינה, אורי אוזן, איגור ג'יזלוב (דאליבור ויסקוביץ'), זאב חיימוביץ', דניאל היידמן, עומר בוקסנבוים, ג'אקאריג'ה קונה, עידן סרור, יוסי שבחון, מנור חסן, איביצ'ה ז'ולייביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully