וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער 8 בבלומפילד ייפתח לטובת אוהדי הפועל ת"א

ניר איסקוב

7.4.2006 / 7:16

היציע אמור היו לשמש בדרבי את אוהדי מכבי ת"א, אך אלו לא קונים כרטיסים, בשונה מהצד האדום. תובע ההתאחדות ביקש לממש ערבות של עגיב

בהפועל ת"א דאגו להבהיר במהלך השבוע כי אם אוהדי מכבי ת"א יזדקקו ביום ראשון ליציעים נוספים בבלומפילד, מלבד שערים 10-11, אזי יוקצו להם שערים 8-9.

ככל שהימים נקפו התברר כי דווקא אוהדי הפועל הם אלו שצריכים מקומות אכלוס נוספים, בעוד שאוהדי מכבי מתקשים למלא את המכסה הנמוכה שהוקצתה עבורם.

הערב (חמישי) הוחלט כי דווקא אוהדי הפועל יתמקמו בשער 8, המשמש לרוב את הקבוצות האורחות, לאחר שכמעט כל הכרטיסים לשערים 1-2, 4-7 ו-12-13 אזלו. עד עתה נמכרו יותר מ-9,000 כרטיסים להתמודדות, כ-7,500 מהם לאוהדים האדומים, שיהיו הדומיננטיים בדרבי.

בית המשפט המחוזי בת"א דחה היום (חמישי) את בקשת ביטול ההחלטה להפקדת ערבות בנקאית בסך 4 מיליון שקל, כדי להאריך את תוקף צו העיכוב הזמני שהוצא על הליך ההוצאה לפועל נגדו.

כתוצאה מהפסיקה, ביקש מבית המשפט תובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד שלום אבן עזרא, בשם הרשות לבקרת תקציבים, לממש ערבות בנקאית בסך 2 מיליון שקל, שעגיב כבר הפקיד. הכסף אמור להגיע בסופו של תהליך לקופת הפועל ת"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully