וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת מכבי חיפה-נתניה: קייסי וארבייטמן פצועים

רומן רוזנבלט

7.4.2006 / 14:08

מגרלשוילי ורפאלוב יעלו במקומם, בנאדו כשיר, אך לא יפתח. בנתניה מתמרמרים על שיבוצו של בן יצחק וממתינים לתשובה של אשר אלון

במהלך השבוע האחרון, המשיך מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר, לסבול מסגל קצר של שחקנים, בשל מחלות ופציעות בקרב שחקניו לקראת משחק החוץ הקרוב (שבת, 19.00) נגד מכבי חיפה.

טל בנין, שחזר להתאמן רק שלשום (רביעי) לאחר שהחלים ממחלת השפעת, עדיין בספק, אך ככל הנראה ישחק בשבת. אסי וסיהון, שנפצע במהלך המשחק האחרון מול בני סכנין, החלים וישחק. מי שיעדרו השבוע הם ישראל זויטי, רפי סרוסי, שמחלים מניתוח בכף הרגל וככל הנראה סיים גם הוא את העונה, וליאוניד קרופניק, שנפצע בשבת ולא הצליח להתאושש.

במשחק ישפוט שוב רמי בן יצחק, ששפט את הקבוצה במשחק לפני שבועיים מול מכבי פ"ת, ובקבוצה הביעו אכזבה גדולה לנוכח שיבוצו. נגד בן יצחק נטען באותו המשחק כי היה צריך לשרוק לפנדל לטובת הקבוצה, וכן להרחיק את אחד השחקנים מפ"ת.

לקראת סיום שבוע נוסף במו"מ למכירת מכבי נתניה, נראה כי עדיין אין שינוי ממשי בנושא, כאשר ההערכות לגבי המשך המו"מ נעות בין אופטימיות זהירה לפסימיות עוקצנית.

בשני הצדדים, הנהלת הקבוצה מחד ודניאל יאמר מאידך, מחכים למעשה לתשובתו של אשר אלון בנוגע להצעה החדשה, שחלק מפרטיה פורסמו במהלך השבוע. שותפיו של אלון אינם מוכנים להתנבא מתי ישיב ומה יקרה אם ישיב בשלילה.

גם אם אלון יענה בחיוב להצעתו של יאמר, הבעלים אינם מתכוונים לפעול בפזיזות וישקיעו את הזמו הדרוש למיצוי המו"מ, "אף אחד לא עומד עם סטופר בנושא", כדברי דב לנד, מבעלי הקבוצה. עם זאת, ישתדלו בהנהלה לקחת בחשבון כי בקרוב יצטרכו להתחיל בהכנות לעונה הבאה.

בסביבתו של יאמר מדגישים כי אין בכוונתו להמתין עוד הרבה זמן, כאשר מדובר בטווח של שבוע חצי–שבועיים למיצוי המו"מ. בשונה מעט מעמדת הבעלים, סבורים בסביבתו של יאמר, כי במידה ואלון יסכים להצעה החדשה, ניתן יהיה לסגור את עסקת הרכישה בתוך ימים ספורים.

בלם הקבוצה, גולן חרמון, אמר לוואלה! ספורט לקראת המשחק בקרית אליעזר: "לאור המפגשים הקודמים, זה הולך להיות קשה מאוד. אנחנו נשתדל שוב להבקיע ראשונים, אך הפעם ננסה לשמור את היתרון עד לסיום המשחק. זה לא הולך להיות קל, אבל אני מקווה שנעשה זאת".

הרכב משוער: אבי פרץ, עופר טלקר, דקל קינן, גולן חרמון, אסי וסיהון, טל בנין (גיא טוביאק), אמיר טגה, איברהים עבדול ראזאק, אלן מסודי, פפי קימוטו, סאמדי אבודו.

זנדברג: "אין לי כרגע הצעות רלוונטיות מאירופה" (ניר איסקוב, מערכת וואלה!)

מכבי חיפה תחסר במשחק את אדורם קייסי ושלומי ארבייטמן, שערכו היום (שישי) אימון אישי עם הפיזיולוג ד"ר ירון ברק. חיים מגרלשוילי וליאור רפאלוב צפויים להמשיך למלא את מקומם, כמו במשחק הליגה האחרון נגד מכבי ת"א.

אריק בנאדו ערך אימון מלא, לאחר שהחלים מפציעה, אך ככל הנראה יקבל מנוחה מהמאמן רוני לוי, ויפתח על הספסל. המשמעות היא שקלמי סבן יוצב בעמדת המגן הימני, ואלון חרזי יוסט לעמדת הבלם לצדו של רפאל אולארה.

שי בירוק לא הגיע לאימון, הפעם באישורו של מנהל הקבוצה, אריה בורנשטיין, עקב אירוע משפחתי.

מיכאל זנדברג אמר לוואלה! ספורט לקראת המשחק: "אנחנו מתייחסים למשחק הזה כמשחק חשוב בדרך לאליפות. בין אם זה משחק אחד, שניים או שלושה, אנחנו צריכים ניצחונות במשחקים הקרובים כדי להבטיח את האליפות. אנחנו מתאמנים ברצינות, האווירה בקבוצה היא טובה כבר כמה חודשים, אבל זה לא בא על חשבון הרצינות, להיפך, זה רק גורם לנו לרצות להמשיך באווירה הטובה על ידי ניצחונות".

לגבי ההתעניינות בו מצד נירנברג והמשך דרכו בחיפה, אמר זנדברג: "קיבלתי את כל המידע על הסקאוט של נירנברג מהתקשורת, ואני לא יודע איך להתייחס לזה. ברור שזה מחמיא, אבל אני רוצה להתרכז במטרות שלי העונה. אני מסיים את החוזה בסיום העונה, ורוצה לראות מה מתפתח, בין אם באירופה ובין אם בארץ. אני חושב שזה דבר לגיטימי. אני ממשיך לתת עדיפות בארץ למכבי חיפה, אבל לא פוסל גם אפשרויות אחרות. בסוף העונה אני אשב עם הקרובים אליי, נבחן את ההצעות, ונחליט. אין לי כרגע הצעות רלוונטיות מאירופה".

הרכב משוער: ניר דוידוביץ', קלמי סבן, רפאל אולארה, אלון חרזי, חיים מגרלשוילי, חאבייר דירסאו, עידן טל, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב, מיכאל זנדברג, רוברטו קולאוטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully