וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הג'ודו תשתתף בסוף השבוע בטורניר מוסקבה

6.4.2006 / 17:37

הנבחרת ממריאה ביום חמישי אחר הצהריים. זאבי וקורדון, שלא ישתתפו בטורניר, יצאו ביום א' למחנה אימונים הבינלאומי ברוסיה

נבחרת ישראל בג'ודו יוצאת לתחרות נוספת ואחרונה העונה במסגרת סבב גביע העולם ותתחרה בסוף השבוע בטורניר דרג SA (Super World Cup) במוסקבה. את הנבחרת יובילו קפטן הנבחרת יואל רזבוזוב (עד 73 ק"ג), שחזר להתחרות במרץ וזכה במדליה בטורניר פראג (דרג A ), והאולימפי גל יקותיאל (עד 60 ק"ג),?שחוזר לכושר טוב וזכה לאחרונה במדליות בטורנירים של המבורג (SA)) ורוטרדם (A). בטורניר ישתתפו גם רוסטיק ליס (עד 100 ק"ג) שינסה לזכות במדליה נוספת לאחר שהפתיע בתחילת פברואר וזכה במדליית כסף בטורניר טביליסי, והג'ודוקאים אבישר שיינמן(עד 81 ק"ג) וצביקה שפרן(עד 66 ק"ג). שוקי קואז, מאמן הבוגרים יצא עם הנבחרת למוסקבה. כמו כן יצא עם הנבחרת שני הרשקו, מאמנו האישי של רזבוזוב. אליס שלזינגר (עד 63 ק"ג) תשתתף בטורניר הנשים של מוסקבה. אל שלזינגר יצטרף מאמנה בנבחרת פבל מוסין. המשקלים הנמוכים (עד 73 ק"ג) יתחרו בשבת. המשקלים הגבוהים (81 ומעלה) יתחרו ביום א'.



הג'ודוקאים הבכירים אריק זאבי ואנדריאן קורדון שהחלימו מפציעות ומתכוננים לתחרות בינלאומית שתיערך בסוף החודש בסלובניה, יצאו ביום א' למוסקבה וישתתפו במהלך השבוע הבא במחנה אימונים בינלאומי. במחנה האימונים ישתתף גם רוסטיק ליס(עד 100 ק"ג) כיריב אימונים של זאבי. למחנה יצטרפו המאמנים האישיים של זאבי וקורדון: אלכס אשכנזי ואנטולי קורדון.



שוקי קואז, מאמן נבחרת הבוגרים מסר היום: "התחרות במוסקבה היא תחרות אחרונה במסגרת הסבב עבור רוב הג'ודוקאים וגם ממנה אנו שואפים לחזור עם מדליות. לאחר התחרות אנו מתחילים בהכנות לקראת אליפות אירופה שתיערך בסוף מאי בפינלנד. אני שמח על חזרתם של זאבי וקורדון ומקווה שיהיו כשירים לאליפות אירופה. בסוף אפריל יצאו חלק מהג'ודוקאים למחנה אימונים באוקראינה, ובמאי מתוכנן לנבחרת כולה מחנה אימונים בהונגריה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully