וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בקהאם יאריך את חוזהו בריאל בחודש הקרוב

6.4.2006 / 14:37

"אני רוצה להישאר וכך גם הם", אמר הקשר האנגלי, שבינתיים נפצע וייעדר כחודש. מרקו מאטרצי מגעים עם ויאריאל, לובנקרנדס עם אוסאסונה

דייויד בקהאם טוען כי יחתום על הארכת חוזה בריאל מדריד, לפני תום העונה הנוכחית. "אחרי שהנשיא הקודם עזב ומאמן חדש אמור להגיע, היו כמה דברים לא ברורים, אבל בשלושת או ארבעת שבועות הקרובים נשב עם הנשיא החדש ונסכם. אני רוצה להישאר וריאל רוצים שאני אשאר".

בינתיים ייעדר הקשר האנגלי כשלושה שבועות מהמגרשים בגלל פציעה בצלעות. "אני מאוד רוצה לשחק, אבל כל תזוזה מכאיבה לי", אמר בקהאם. בקהאם כבר שבר בעבר צלע, במשחקה של אנגליה מול ווילס ב-2004, ואז נעדר חמישה שבועות.

מאטרצי מועמד לויאריאל

עיתונים בספרד מדווחים שמרקו מאטרצי, בלם אינטר, בדרכו לויאריאל. הדיווחים טענו שהבלם בן ה-32 כבר נפגש עם מנהלה הטכני של הקבוצה הספרדית, חוסה מנואל יאנזה, בפגישה שאירגן סוכנו של השחקן. כזכור, במשחק בין השתיים ביום שלישי האחרון בליגת האלופות, היה זה מאטרצי ששלח מרפק מכוער לפניו של חואן פאבלו סורין, כשארגנטינאי נאלץ לעזוב את המגרש בשל דימום בלתי פוסק. ההתעניינות המדוברת במאטרצי מצטרפת לידיעות על כך שכחלק מההכנות לעונה הבאה רוצה ויאריאל להחתים גם את רובר פירס, הצרפתי של ארסנל, ואת חלוצה הטורקי של ריאל סוסיאדד, ניהאט קאבצ'י.

מבזקים נוספים: לארסון נחוש לעזוב את ברסה

* פטר לובנקרנדס, קשר - חלוץ ריינג'רס הסקוטית, נמצא במגעים עם אוסאסונה לגבי העונה הבאה. סוכנו יפגש עם ראשי המועדון הספרדי ביום רביעי בפאמפלונה.

* רוברטו קרלוס הורחק ממשחק אחד, בעקבות הכרטיס האדום שספג במשחקה של ריאל מדריד מול ברצלונה, ביום שבת האחרון.

* מגינה השמאלי של חטאפה, הארגנטינאי מריאנו פרנייה, קיבל אזרחות ספרדית ויוכל לשחק במונדיאל 2006 במדי נבחרת ספרד, אם לואיס אראגונייס יבחר להזמינו.

* הנריק לארסון מתעקש על כך שיעזוב את ברצלונה בקיץ וישוב לשבדיה. לארסון כבר סיכם את תנאיו בקבוצת הלסינבורג, אבל בבארסה מרוצים ממנו וקיוו שימשיך עונה נוספת בקאמפ נואו. לשווא, כנראה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully