וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים מחפשת זר נוסף

שגיא ניר

6.4.2006 / 18:10

במלחה ינסו להסתער על האליפות עם סגל משודרג שיכלול אופציית חילוף לתמאר סליי. מועד ההעברות תם ב-21 באפריל

הפועל ירושלים מחפשת זר בעמדות 3-4, שיתווסף לרביעית הזרים הנוכחית, שכוללת את הוראס ג'נקינס, רוג'ר מייסון, מריו אוסטין ותמאר סליי, כך נודע לוואלה! ספורט. לירושלים, שהחליטה להתחזק כדי להגדיל את סיכוייה בפיינל פור מול מכבי תל אביב, לא נותר זמן רב בחיפוש אחר המועמד הראוי, שכן המועד האחרון להחלפת זרים הוא ה-21 באפריל. במידה והיא תמצא שחקן מתאים עד למועד הזה, היא תמשיך את העונה עם חמישה זרים בסגל, כאשר רק ארבעה יתלבשו לכל משחק. לפי ההערכות, נראה שתמאר סליי הוא זה שישלם את המחיר, אם וכאשר הקבוצה תגיע למשחק גמר הפיינל פור מול מכבי ת"א.

סליי (26, 203) היה הזר האחרון שהחתימה ירושלים העונה, ולמרות יכולת בינונית במשחקיו הראשונים הוא נשאר בקבוצה ושיחק עימה לאורך כל משחקי הליגה והיול"ב קאפ, כשברבים מהם הוא עולה מהספסל. כעת תרים בקבוצה אחר שחקן שיתפוס מקום מרכזי יותר מסליי, שתרומתו מאכזבת.

ב-16 משחקיו במדי ירושלים בליגת העל קלע סליי 7.3 נקודות ב-15.9 דקות, והוסיף 2.8 ריבאונדים. ביול"ב קאפ שותף סליי 18.8 דקות בהן קלע 7.1 נקודות, קטף 3.8 ריבאונדים וביצע 3.9 עבירות. בצמד המשחקים מול דינמו מוסקבה בחצי גמר היול"ב קאפ איכזב סליי במיוחד, כשצבר 2 נקודות בסך הכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully