וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם קאפלו מתבכיין על הקהל

6.4.2006 / 9:29

"האוהדים שלנו אשמים בהדחה", הגיב מאמן יובנטוס על קריאות בוז לשחקניו ב-0:0 מול ארסנל. רייקארד ובארסה מתכוננים למילאן

כש[[לואיס פרננדז]], מנג'ר בית"ר ירושלים, אמר על גיא לוי ש"אני מכיר קאפלו, לא גיא לוי", הוא כנראה ידע מה הוא אומר. כמו הצרפתי של בית"ר, גם למאמן יובנטוס יש טענות קשות לאוהדים, ששרקו ארוכות בוז והקניטו את השחקנים ב-0:0 העלוב מול ארסנל, שהדיח את יובה מליגת האלופות.

"הייתי בשוק וללא מלים מהעובדה שבמקום לקבל מהם תמיכה קיבלנו את שריקות הבוז הללו", התלונן הקואץ'. "אם הם מתנהגים כך, אין מנוס מלחשוב שהם מזוכיסטים". סגן נשיא הקבוצה, רוברטו בטגה, התייחס גם הוא לעניין: "לא רק אנחנו החמצנו העפלה לחצי הגמר, גם האוהדים. והם תרמו לעניין הזה".

קאפלו הגן על שחקנו ואמר: "נכנענו לקבוצה יוצאת מהכלל. בתחילת העונה אנחנו מכוונים גם לאליפות איטליה וגם לאירופה אבל קשה להשיג את שתיהן. ננסה שוב בשנה הבאה".

בארסנל כמובן מרוצים. התותחנים של [[ארסן ונגר]], לפחות לפי הרושם מהמשחק, לא התקשו יותר מדי לחלץ את הנקודה, כשהמארחת סיכנה פעמים ספורות בלבד את שערו של יינס להמן. "אני גאה בשחקניי", אמר ונגר לאחר המשחק, "לא עשינו יותר מדי עם הכדור אבל שלטנו במשחק. כשנדבד הורחק ידעתי שזה הסוף, היה לי ברור שעלינו".

ונגר התייחס ליריבה הבאה של ארסנל בחצי הגמר: "ויאריאל היא קבוצה שדומה לנו מאוד, לפחות מבחינת הציפיות. אף אחד לא חשב שהם יגיעו למעמד הזה וגם אנחנו הפתענו. הסיכויים הם 50-50".

רייקארד חוזר למילאן

ברצלונה לא הרשימה בקאמפ נואו, החמיצה פנדל כבר בפתיחה ורק כשסמואל אטו כבש בדקה ה-88 כדי להעלות ל-0:2 מול בנפיקה, נפלטה אנחת רווחה ליציעים. עכשיו יספק לנו חצי הגמר קרב ענקים, כשבארסה ומילאן ייפגשו במפגש כפול שיהיה בוודאי תענוג לעיניים.

פרנק רייקארד, מאמן ברצלונה, התייחס ליריבה הבאה: "אין ספק שאנחנו עומדים להיפגש עם אחת הקבוצות הכי טובות באירופה. הם שמרו על רמה אחידה ומעולה בשנים האחרונות. רייקארד, שהיה חלק מהמשולש ההולנדי הקסום של חוליט ו-ואן באסטן במילאן של סוף שנות ה-80 ותחילת ה-90, הכחיש כי למפגש יש משמעות אחרת ואיזושהי תחרות אישית עם חברו לקבוצה, קרלו אנצ'לוטי, מאמן הרוסונרי: "לי לא תהיה שום משמעות. ברצלונה מייחסת חשיבות גדולה למשחק, אני אישית - לא".

על בנפיקה אמר המאמן: "זו קבוצה מאוד מסוכנת, שמייטיבה לשחק בחוץ. לא היה לנו קל וכל עוד היה רק 0:1 לא הייתי רגוע".

רונלד קומאן, מאמן בנפיקה, ציין כי השחקנים נבהלו בדקות הראשונות: "המתח הרג אותנו. היינו מאוד עצבניים". קומאן היפנה גם אצבע מאשימה כלפי השופט: "גם כך קשה לשחק מול ברצלונה, כך שכשהשיפוט הולך איתה, זה כמעט בלתי אפשרי". קומאן התייחס לעובדה שעל אותו מקרה שבו קיבלה ברצלונה פנדל במשחק אמש, לא נפסק כדור-11 לקבוצתו במשחק הראשון: "המקרים היו זהים, ההחלטות שונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully