וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדה העבירה את ההכרעה לביתה

6.4.2006 / 18:30

מחזיקת הגביע נקמה בהפועל ת"א על הניצחון ברמה"ש, ניצחה 75:83 בבית דני והישוותה את סדרת חצי גמר הפלייאוף ל-2:2

הפועל ת"א היא הקבוצה הישראלית היחידה שניצחה השנה את אנדה רמת השרון ואם זה לא מספיק, היא עשתה את זה פעמיים בשבוע אחד בדרך ליתרון 1:2 בחצי גמר הפלייאוף. ניצחון נוסף של הפועל ת"א הערב (חמישי) היה גומר לאנדה את העונה ומעורר סנסציה גדולה, אלא שהנסיון של הבנות של אורנה אוסטפלד, עשה את שלו, והוביל אותן לניצחון 75:83. אנדה הישוותה את הסידרה ל-2:2 והמשחק החמישי והמכריע יתקיים ביום שני ברמת השרון.

מהלך המשחק

רבע 1 - 21:29 לרמה"ש:

אוסטפלד עלתה עם תמר מעוז כמוליכת כדור שנייה וכאופציה נוספת מבחוץ. האורחות עלו נחושות אל מול רפיון מסוים של חניכותיו של רועי אייזנברג, שבשלושת המשחקים הראשונים הפליאו עם הגנה מצוינת. שריל פורד הייתה הכתובת לרוב הכדורים, ולא איכזבה.

רבע 2 - 36:53 לרמה"ש

רמה"ש פתחה את הרבע השני בצורה מהממת, והותירה את יריבתה על הקרשים, עם נוק אאוט קטלני. מתפרצות, חטיפות, קליעות מחצי מרחק, מרחוק, בליי אפ, מה לא. הפועל ת"א נראית חסרת רוח חיים, בעוד שחקניות רמה"ש משחקות בריכוז והשילו מעצמן את השאננות שאפיינה אותן עד כה בסדרה.

רבע 3 - 52:62 לרמה"ש

בנות הפועל ת"א התעוררו ברבע השלישי והצליחו לצמק לפער חד ספרתי, אלא שאנדה לא נשברה והחזירה לעצמה את היתרון הבטוח.

רבע 4 - 75:83 לרמה"ש

רמה"ש העבירה שוב הילוך ופתחה את הרבע בריצת 2:11, שסידרה לה יתרון 54:73. דומיניק קאנטי ניסתה לקחת את העניינים על עצמה בהפועל ת"א, אבל היכולת שלה לבדה לא הספיקה. 4 דקות לסיום, שלשה של תמר מעוז קבעה 61:76 לרמה"ש וסגרה עניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully