וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה בעקבות הנרי

5.4.2006 / 23:40

ברצלונה הזיעה מול בנפיקה, אבל עלתה לחצי גמר האלופות מול מילאן, בזכות 0:2 ביתי. ארסנל השלימה את העבודה עם 0:0 מול יובה

זה קרה בקאמפ נואו, שהיה מלא עד אפס מקום, אבל זה לא היה פשוט בכלל. ברצלונה הבטיחה הערב (רביעי) את עלייתה לחצי גמר ליגת האלופות אחרי ניצחון 0:2 על בנפיקה, כשהקטאלונים חיכו עד לדקה ה-88 כדי להתכונן למשחק מול מילאן, אז סמואל אטו חתם את התוצאה הסופית.

הקטאלונים לא חיכו יותר מדי זמן וכבר אחרי 4 דקות נשרק לזכותם כדור עונשין מ-11 מטרים, בעקבות נגיעת יד של פטיט ברחבה. רונאלדיניו בעט לצד שהוא בדרך כלל בועט אליו, הפינה הימנית של מורטו, אלא שהשוער הברזילאי זינק מצויין והדף. הפיצוי של רונאלדיניו הגיע בדקה ה-19. בטו מבנפיקה איבד כדור ברשלנות ולארסון שלח את אטו, שפרץ מצוין באגף הימני. הקמרוני המשיך לכיוון קו השער ושלח בישול נהדר לברזילאי, שכבש ממרכז הרחבה.

בדקה ה-23 רונאלדיניו סובב כדור חופשי מ-16 מטר אלכסונית, שעבר ליד החיבורים של מורטו. 5 דקות להפסקה, מארק ואן בומל זכה בהזדמנות פז לכבוש את השני. ההולנדי השתלט על כדור מטרים ספורים מהשער אחרי עוד טעות בהגנה הפורטוגלית, אלא שמורטו עצר מצויין את הבעיטה שלו.

ההזדמנות הטובה של האורחים במשחק הגיעה בדקה ה-61. החלוץ האיטלקי פבריציו מיקולי הוציא מתפרצת והעביר כדור יפהפה לסימאו, אלא שזה בעט החוצה מקרוב. 10 דקות מאוחר יותר הגיעה ההזדמנות היפה של בארסה, כשדקו הרים כדור לאטו וזה ניסה את מזלו במספרת והחוצה. 4 דקות לסיום הגיעה הזדמנות מצויינת של קראגוניס, שהיה כל כך קרוב לשער שיכל לעשות סנסציה, אלא שוואלדז הדף מצוין את הבעיטה שלו.

העונש הגיע תוך שתי דקות, כשברצלונה יצאה להתקפה מתפרצת מנגד וסמואל אטו קיבל כדור מצוין מבלטי, עצר על החזה, התקדם אל מורטו והפציץ את הכדור לתוך הרשת מקרוב, בשער שהבטיח לו ולחבריו את חצי הגמר מול מילאן. אולי זה הזמן לנקום על ה-4:0 בגמר ליגת האלופות של 1994.

יובנטוס - ארסנל 0:0

היובנטינים היו רחוקים מלמחוק את פער שני השערים שהשיגה ארסנל בהייבורי ואם זה לא מספיק, הם גם איבוד בדרך את פאבל נדבד, שהורחק וחיסל את הסיכויים של אלופת איטליה להגיע לחצי גמר ליגת האלופות. מי שיהיו שם הם התותחנים, שעלו למאבק מסקרן מול ויאריאל ועם פוטנציאל גדול מאוד להגיע למשחק הגמר ב-17 למאי.

ארסנל לא נבהלה מיובה ולא נלחצה לאחור. דווקא ז'ילברטו סילבה ופיליפ סנדרוס, שני שחקנים דפנסיביים של התותחנים, היו לא רחוקים מכיבוש. תיירי הנרי הגיע להזדמנות טובה בדקה ה-20, אבל הבעיטה שלו נעצרה אצל בופון. מהצד של יובנטוס היו אלה זמברוטה (15) וקייליני (23), שניסו לכבוש בבעיטות מסוכנות, אבל נכשלו להכניע את להמאן הבטוח. בדקה ה-37 יצאה ארסנל למתפרצת מסוכנת, אבל עמנואל אבואה הצעיר הסתבך ולא ניצל יתרון מספרי של הלונדונים כדי לכבוש.

המארחים מטורינו המשיכו לנסות את מזלם במחצית השניה, שוב ללא הצלחה. בדקה ה-71 פאבל נדבד ירה כדור אדיר מרחוק, להמאן כהרגלו הדף והרגיז מאוד את הצ'כי. אותו נדבד המשיך עם האגרסיות שלו ושש דקות מאוחר יותר הורחק בצהוב שני והשאיר את יובה בעשרה שחקנים, בגלל תאקל מכוער על אבוואה. ארסנל קיבלה עוד ביטחון בזכות היתרון המספרי ורק החמצות של חלב (80) וליונברג (82) מנעו ממנה לכבוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully