וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרבי האחרון?

5.4.2006 / 14:30

טון קאנן מתכונן למשחק מול הפועל ת"א, אולי האחרון שלו. על חזרתם לאימונים של נמני ורוסו: "אני מרגיש רגוע יותר כשהם כשירים"

מכבי תל אביב ערכה הבוקר (רביעי) אימון במזג אוויר חורפי במיוחד, לאחר שחזרה מיום חופש. השחקנים העבירו כמעט את כל האימון תחת גשם כבד, וביניהם גם אבי נמני וג'ובאני רוסו, שיהיו כשירים למשחק מול הפועל ת"א ביום ראשון אחרי תקופה ארוכה ללא משחק. תמיר כהן, לעומת זאת, חזר להתאמן אבל לא יהיה בסגל למשחק.

המאמן טון קאנן עדיין לא החליט לגבי ההרכב שיעלה בדרבי, וערך מספר ניסיונות. ההולנדי דווקא היה מרוצה ממזג האוויר, ואמר לאתר הרשמי של מכבי ת"א: "המזג אוויר הזה הוא הטוב ביותר שאפשר להתאמן איתו". בהתייחסן לקרב העירוני היוקרתי אמר: "דרבי זה תמיד משהו מיוחד וגדול, כמו פיינורד מול אייאקס. פעם אנחנו ניצחנו את הפועל, פעם הם ניצחו, נראה מה יהיה ביום ראשון. לשתי הקבוצות אין סודות אחת מהשנייה, אין מה להפתיע לגבי הטקטיקה".

לגבי חזרתם של נמני ורוסו אמר: "אני מרגיש רגוע יותר כשהם כשירים. אפשר לראות שהשחקנים שמחים שאבי וג'ובאני חזרו".

גם קשר הקבוצה, ג'ובאני רוסו, דיבר לאחר חזרתו לאימונים: "אני מרגיש כמעט כשיר מבחינה פיזית. כיף לחזור למגרשים אחרי שלושה חודשים, ואני מתרגש". רוסו אמר שלא יוכל לשחק 90 דקות, וציין לקראת הדרבי כי "במשחק האחרון מול חיפה הוכחנו שאפשר לשחק טוב. אני מקווה שנמשיך ככה גם בדרבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully