וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבאיירן זועמים על ה"טרוריסט הפסיכולוגי" קלינסמן

5.4.2006 / 14:04

רומינגה והנס תוקפים קשות את מאמן הנבחרת, שלטענתם פוגע באוליבר קאן. בלאנקו כועס על לבולפה, שהותיר אותו מחוץ לסגל מכסיקו למונדיאל

כוכב נבחרת גרמניה לשעבר, וחבר הנהלת באיירן מינכן בהווה, אולי הנס, זועם על מאמן הנבחרת יורגן קלינסמן, בטענה שזה מפעיל "טרור פסיכולוגי" כנגד אוליבר קאן. "העובדה שקלינסמן עוד לא החליט מי יהיה השוער הראשון היא חוסר אחריות משווע. זה טרור פסיכולוגי, פשוט טרור", התבטא הנס בחריפות בראיון לעיתון גרמני.

קאן אינו כשיר במאת האחוזים בשבועות האחרונים, אבל התעקש לשחק כדי להוכיח את יכולתו, ובשבת האחרונה ספג שני שערים שטותיים במשחק התיקו של קבוצתו מול פ.צ. קלן(2:2). "המועדונים משלמים את המחיר על חוסר האחריות של קלינסמן", הוסיף הנס. "המרדף אחרי אפודת השוער הראשון מוציאה אותם לחלוטין מהריכוז".

גם קארל היינץ רומיניגה, חבר הנהלה בכיר ועוד שחקן עבר מפואר בנבחרת, הגיב בכעס: "כל הנושא הזה של השוערים כבר עולה לי על העצבים. נמאס לי. קלינסמן צריך כבר לקבל החלטה ולהודיע עליה. אף אחד בבונדסליגה כבר לא מבין מה קורה איתו".

בינתיים לא יורדים מהנושא גם העיתונים בגרמניה. אחרי שאחד העיתונים קיים סקר דעת קהל בסוגיה בחודש פברואר, אתמול (שלישי) פורסם סקר דומה של חודש מארס. בעוד שבפברואר זכה קאן לתמיכה של 49 אחוזים מהנשאלים, במארס ירד המספר ל-36 אחוזים בלבד. אצל להמאן הסיפור הפוך, והוא עלה מ-19 אחוזים ל-30.

בלאנקו: "אין סיבה מוצדקת להשארתי מחוץ לסגל"

יום אחרי שריקרדו לבולפה, מאמן מכסיקו, פירסם סגל סופי בן 26 שחקנים לקראת המונדיאל, ממנו ינופו שלושה מספר ימים לפני המועד האחרון לקביעת הסגלים, תוקף אותו קוואטמוק בלאנקו, החלוץ הותיק שנותר בחוץ. "לבולפה לא יכול לבוא ולהגיד שאני לא מתאים לשיטה ולמערכת אחרי שעברתי המון מאמנים, ולאף אחד לא הייתה טענה כזו כלפיי. לדעתי אין שום סיבה מוצדקת לעובדה שנשארתי מחוץ לסגל".

אגב, לבולפה, שבטרם מונה למאמן הנבחרת אימן בליגה המכסיקנית והיה מעורב בכמה תקריות עם בלאנקו, טען שהסיבה לאי הזמנתו נובעת משיקולים מקצועיים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully