וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונת הפלייאוף במזרח מסתבכת

5.4.2006 / 13:18

הפער בין פילדלפיה המידרדרת לשיקגו עומד על חצי משחק, והקבוצות ייפגשו פעמיים בימים הקרובים. שחקנים בניקס מתחילים לפתוח את הפה

אחרי הניצחון של שיקגו על אינדיאנה והתבוסה של פילדלפיה לקליבלנד, המירוץ לפלייאוף במזרח מתחמם. הבולס, כרגע במקום התשיעי במזרח, יתמודדו הלילה (חמישי לפנות בוקר שעון ישראל) מול הסיקסרס שנמצאים במקום השמיני, כשהמרחק בין הקבוצות הוא רק חצי משחק. ניצחון של הבולס, ופילדלפיה תהיה במקום שממנו הולכים ללוטרי. הקבוצות אמורות להיפגש שוב ב-8 באפריל.

הסיקסרס נמצאים בהידרדרות בתקופה האחרונה, וניצחו רק ארבעה מה-15 האחרונים, שמתוכם שניים היו על הניקס הרכרוכיים. אייברסון אומנם קלע 39 נקודות בשלושת משחקי החוץ האחרונים וכריס וובר עם שמונה משחקים רצופים של 20 נקודות ומעלה, אבל לסיקסרס יש בעיות קשות בהגנה, ובעשרת המשחקים האחרונים קבוצות מטיילות נגדה באחוזים גבוהים מהשדה. הבולס מחכים בפינה.

ניקס: אפילו קוונטין ריצ'רדסון מתלונן

לשחקנים הוותיקים בניו יורק ניקס נמאס מהמצב של הקבוצה (54:19), וכמה מהם החליטו לפתוח את הפה. אחרי ההפסד התשיעי ברציפות של הקבוצה, שבו הניקס כבר פיגרו ב-31 הפרש מול הוויזרדס וסיימו את המשחק עם 28 איבודים ורק 30 סלי שדה, אמר קוונטין ריצ'רדסון: "שיחקתי בקליפרס, והיינו גרועים, אבל אני לא זוכר דבר כזה. בחיים לא הפסדתי ככה משחקים, יש פה חוסר אכפתיות למצב. יש כמה שחקנים שכלום לא מזיז להם".

גם מאליק רוז, שלקח בעבר שתי אליפויות עם סן אנטוניו, לא נשאר אדיש, ובעט בעצבים בספסל הקבוצה. "האמת, מה שאני אגיד ייפול על אוזניים ערלות", אמר רוז, "אבל לא אכפת לי, אני חייב לעשות משהו, גם אם אף אחד לא יקשיב לי".

עוד בניקס, התקשורת בניו יורק מדווחת כי הרוקי של הקבוצה נייט רובינסון ניצל מהורדה משפילה לליגת ה-NBDL, שם היה אמור לעבוד על יסודות הכדורסל ולשפר את הגישה למשחק. לארי בראון, שזעם על השחקן, נכנע לבסוף לבקשתו של אייזיאה תומאס, שסבר כי רובינסון ירוויח מהאימונים עם הקבוצה הבכירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully