וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הניסיון של אינזאגי ניצח"

5.4.2006 / 10:00

קרלו אנצ'לוטי ידע למי להודות על ההעפלה של מילאן לחצי גמר ליגת האלופות. הויה מתוסכל, ובויאריאל חוגגים: "זה לא נס שניצחנו"

שמחה גדולה הייתה במילאן אחרי הניצחון הדרמטי, 1:3 על ליון. כמו ברגעים רבים בעונה שעברה, בליגה האיטלקית ובליגת האלופות, הרוסונרי חיכו לדקות הסיום ורק אז כבשו את השער המכריע. פיפו אינזאגי הבקיע את השער הראשון, אבל השוויון של ממאדו דיארה היה מעלה את ליון, לו הייתה התוצאה נשארת 1:1. שלוש דקות לסיום בא אינזאגי וכבש את השני שלו במשחק, שער יקר שהעלה את מילאן לחצי גמר ליגת האלופות. השער השלישי של אנדריי שבצ'נקו רק שם את החותמת הסופית.

"זה היה משחק מאוד אמוציונלי", אמר קרלו אנצ'לוטי, מאמן מילאן. "הניסיון של פיפו אינזאגי ניצח. טוב שהוא הביא איתו את קור הרוח מהדקה הראשונה עד הדקה ה-90. זה היה מסוג הלילות שבהם ההתקפה עובדת קשה, אבל שום דבר לא הולך".

אינזאגי, גיבור המשחק, הוסיף: "זה לילה חלומי עבורי. יהיה מענג להיות בחצי הגמר. אני מסיר את הכובע בפני ליון, ששיחקה כדורגל שווה בין שווים נגדנו".

בצד השני היתה, כמובן, אכזבה גדולה. ז'ראר הויה, שהבטיח לפני המשחק שדוד ינצח את גוליית, היה גאה בשחקניו: "זה מתסכל, היינו כל כך טובים, ובדקות רבות של המשחק התעלינו מעל מילאן. התקדמנו והתבגרנו רבות. הוכחנו שאנו משחקים ברמות הגבוהות של אירופה".

"ההצלחה שלנו היא תוצר של עבודה קשה"

למנואל פלגריני, מאמן ויאריאל, יש מסורת של הצלחות מול הקבוצות האיטלקיות במפעלים האירופיים. שלוש פעמים אירחה הקבוצה הספרדית במדריגל הקטנטן קבוצות מארץ המגף, ובכולן העפילה לאחר נצחונות בלי לספוג. השער של המגן רודולפו ארואבארנה העלה את המועדון הקטן, שבא מעיר של 48 אלף תושבים, לארבע הגדולות באירופה, והמאמן מנואל פלגריני סבור שזו אינה מקריות: "זהו לא נס או חלום שהתגשם. זהו תוצר של עבודה קשה עם סגל יציב וקבוע שרוצה להצליח. יש לנו שחקנים מצוינים. אולי לא באותה כמות שיש במנצ'סטר יונייטד, אבל הם טובים מאוד".

פלגריני הרגיש שקבוצתו יצאה עם תוצאה לא מוצדקת כבר במשחק הראשון בסן סירו: "יכולנו להבקיע שם יותר ולחזור לפה לפחות עם תיקו. אינטר היא קבוצה מעולה, אבל גם אנחנו. אני לא יכול לומר שרמסנו אותם, אבל בהחלט שלטנו במשחק והגענו ליותר מצבים. יכולנו לנצח בתוצאה גבוהה יותר".

הקשר דייגו פורלאן הוסיף: "זה רגע היסטורי שאנחנו צריכים ליהנות ממנו. היינו טובים יותר והגיע לנו". חואן פאבלו סורין, שספג מרפק ממרקו מטראצי ושיחק עוד מספר דקות כשתחבושת לראשו בטרם הוחלף, אמר: "בנינו קבוצה שמאמינה בעצמה, ודרך סולידריות ורעב להצלחה הגיעה לרגע הזה".

רוברטו מנצ'יני, מאמן אינטר, שוב לא עמד בציפיות. תקציב גבוה, שחקנים יקרים וכמו בשנה שעברה - אינטר גומרת את סיפור העונה ברבע הגמר.

"לא שיחקנו טוב", אמר מנצ'יני, "היינו צריכים להבקיע עוד שער אחד בסן סירו כדי להגיע לכאן יותר בטוחים. אני לוקח אחריות על ההפסד, ומקווה שנתאושש בהמשך הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully