וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי דורון אלופת המכללות

5.4.2006 / 6:48

מרילנד ניצחה בהארכה את דיוק 75:78, עם משחק התקפי משובח של 16 נקודות לישראלית: "אין קבוצה שיכלה לעצור אותנו"

עכשיו זה רשמי, סופי וחתום: שי דורון היא אלופת המכללות. דורון וקבוצתה, המרילנד טראפינס, ניצחו לפנות בוקר (בין שלישי לרביעי) את מכללת דיוק 75:78 בהארכה, וזכו בתואר ראשון בתולדות המכללה. לגארדית הישראלית היה משחק משובח, בו קלעה 4 מ-8 מהשדה, 6 מ-6 מהקו וסיימה עם 16 נקודות ושלושה כדורים חוזרים.

מרילנד עשתה את זה בסטייל. אחרי שכבר נדמה היה שיפסידו, חזרו הטראפינס מפיגור 13 נקודות ושלשה של קריסטי טוליבר, שגם היא קלעה 16 נקודות ונשאה את המכללה על הגב ברוב הטורניר, 6.1 שניות לסיום, סגרה את הפער ושלחה את המשחק לתוספת של חמש דקות.

בהארכה היה זה הזמן של מרילנד ודורון, שקלעה את ארבע הנקודות הראשונות של הטראפינס. דיוק עוד הובילה 74:75, אבל אז קברה טוליבר שתי זריקות עונשין כדי להעניק את היתרון לטראפינס. מאריסה קולמן ניצלה החטאה של דיוק ואחרי עבירה שנעשתה עליה קלעה עוד שתי זריקות, כדי לחתום את תוצאת המשחק ולשלוח את בנות מרילנד המאושרות לחגוג.

דורון המאושרת אמרה בסיום: "כל שחקנית נתנה יותר ממאה אחוזים מעצמה. אנחנו קבוצה של משקיעניות. כל אחת, בכל עמדה, היא השחקנית הטובה ביותר והחשובה ביותר. בגלל זה אי אפשר היה לעצור אותנו. אנחנו קבוצה רצחנית".

לדורון היה רגע מפחיד במהלך המשחק, כשדקה וחצי לסיום סחטה עבירת תוקף אבל נפגעה במרפקה ונפצעה. "לרגע איבדתי את ההרגשה ביד. אני אפילו לא יודעת מה קרה שם. רציתי לקלוע את זריקות העונשין שנתנו לי, אבל זו היתה החלטה טובה לא לעשות כך כי לא הרגשתי טוב. יש לנו את המאמנת הכי טובה, ואני סומכת על כל החלטה שלה".

"היה משחק מדהים", אמרה טוליבר בסיום, "החזקנו מעמד ושיחקנו כקבוצה, כפי ששיחקנו לאורך עונה שלמה". ברנדה פריס, מאמנת מרילנד, זכתה באליפות כשהיא בת 35 בסך הכל: "גיל הוא רק מספר", אמרה פריס, "כשיש לך חבורה כזו של ילדות שמאמינה בעצמה, אפשר להגשים את כל הציפיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully