וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז מה נסגר עם פרננדז?

אסף שקד

5.4.2006 / 12:59

מצד אחד, מנג'ר בית"ר יישר את ההדורים עם שקלאר ונשמע מפויס, אבל מצד שני הוא עדיין לא חוזר בו ממה שאמר במוצ"ש ומאשר לראשונה את הפרסומים בצרפת כי הוא עשוי לחזור לפ.ס.ז'

לואיס פרננדז חזר הבוקר (רביעי) לבית וגן והעביר את אימון בית"ר ירושלים, לראשונה מאז שהחלה הסערה סביבו בעקבות דבריו במוצ"ש כי יעזוב את ישראל בגלל יחס האוהדים בטדי. לפני כן, ב-9.00 בבוקר, ממש שעות מעטות מאז שנחת בארץ, נפגש פרננדז עם יו"ר בית"ר, ולדימיר שקלאר, במלון "ענבל" בירושלים והשניים דנו בהתפתחויות האחרונות. השניים גם שוחחו כמה דקות לפני האימון וניסו ללבן את הבעיות הבוערות.

שקלאר: "כשישבנו עם לואיס, הוא אמר שהוא אוהב את בית"ר. בנוגע לדברים שהוא אמר במוצ"ש, זאת היתה התפרצות רגשות. אולי זה לא היה במקום, אבל לא צריך לצאת מפרופורציות. תראו, הוא כאן. כל הבעיות יפתרו".

פרננדז אמר באימון: "האוהדים יודעים שגאידמק הביא לכאן שחקנים ומאמן ברמה אירופית, שרוצים להצליח. לגבי העתיד, רק לואיס פרננדז יחליט אם הוא ימשיך, וזה יהיה בסוף העונה. אני והצוות שלי עובדים מאוד קשה וחושבים איך להצליח".

"כשהאוהדים מקללים את המשפחה שלך בטדי, זה קשה. אם זה היה בחוץ, עוד הייתי מבין. זה חוסר כבוד. בבית שלנו האוהדים צריכים לתמוך ולעודד כמו נגד מכבי חיפה. לא מקובל עליי שהקהל יגיד לי איזה שחקנים לשתף (הכוונה לעמרי אפק - א.ש)".

פרננדז נשמע מפויס כאשר נחת לפנות בוקר בנתב"ג. "אני אוהב את הקהל של בית"ר", אמר לפנות בוקר. הוא צפוי לשנות את הגישה גם כלפי הבעלים, ארקדי גאידמק, ששלח לו דרך פיליפ סולומון מסר חיובי וברור: "אני רוצה את פרננדז לעונה הבאה". השניים אמורים להיפגש כבר ביממה הקרובה, למרות פרסומים בכלי תקשורת אחרים, על פיהם בית"ר תציב לפרננדז עובדה או להתנצל או לעזוב. עם הנחיתה התקבל בתשואות על ידי כמה עשרות מאוהדי הקבוצה.

פיליפ סולומון, יועצו וסוכנו של פרננדז: "כל מה שלואיס אמר היה מתוך סערת רגשות. הוא לא התכוון למה שהוא אמר. צעקות האולה של האוהדים לכפ"ס הרגיזו אותו. אם לואיס לא היה רוצה להמשיך בבית"ר, הוא לא היה חוזר לארץ. אני לא יכול להבטיח, אבל לדעתי הוא ימשיך".

באימון עצמו נכחו גם גל אלברמן, שאתמול התאמן עם כל הקבוצה לראשונה מאז שנפצע בגבו, והפעם התאמן לבד בצד. ליאור אסולין ומאור מליקסון התאמנו עם המומחה לפיזיות, טיבריוס דאראו. בגלל הגשם, העביר פרננדז את האימון למתחם הדשא הסינטטי.

אגב, רק 5 אוהדים הגיעו לצפות באימון, כשאף אחד מהם לא עודד את פרננדז ולא קרא נגדו קריאות גנאי.

היו"ר שקלאר הגיב לטענותיו של דויד אגאנסו, כי טרם ישבו איתו לגבי העונה הבאה: "רק ב-14 למאי נשב עם השחקנים על העונה הבאה, בין עם לואיס יהיה כאן ובין אם לא".

פרננדז מאשר כי הוא עשוי לשוב לפ.ס.ז'

למרות מצב הרוח הטוב בירושלים מאז חזרת פרננדז, התקשורת הצרפתית, בעיקר הפריזאית, מדווחת כי לואיס פרננדז עשוי באמת לשוב בעונה הבאה לפאריס סן ז'רמן, שאמורה להירכש בקרוב על-ידי חברו הקרוב לוק דיין. לפי אותם כלי תקשורת, פרננדז אמור לעבוד בצוותא עם ראי ולאונרדו, כשהשלושה ירכיבו את הצוות המקצועי שיוביל את המועדון. פרננדז אף אישר את הדברים לתקשורת הצרפתית: "באופן נורמלי, אני אשוב לאמן את פאריס סן ז'רמן בעוד שנה, שנתיים או שלוש".

פרננדז אישר את הדברים באימון בית"ר: "הבעלים של פ.ס.ז' הוא חבר קרוב שלי, אבל לא היה כלום בינינו בזמן שהייתי בצרפת. אם אחזור לפ.ס.ז', זה יהיה רק לעמדת המנג'ר. הספיק להיות המאמן של פ.ס.ז'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully