וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ביוון נצטרך לדחוף את הקיר"

5.4.2006 / 10:28

אחרי ה-78:87 על אולימפיאקוס, פיני גרשון ומכבי ת"א נחתו בפיראוס. וויצ'יץ' חושש מהקהל היווני: "הם משוגעים"

ברני ארדוב

זה היה קשה, אפילו קשה מאוד, אבל בינתיים הכל הולך לפי התכניות של פיני גרשון, שמתפלל לחג פסח כשר ושקט, בלי יריבה יוונית שתחכה לו אחרי ליל הסדר. כדי לדאוג לזה, מכבי ת"א צריכה לחזור גם ממשחק הגומלין ביוון ביום חמישי הקרוב, עם ניצחון שיעלה אותה לפיינל פור בפראג.

הקבוצה המריאה הבוקר (רביעי) ליוון, ברגשות מעורבים. מצד אחד, השחקנים שמחו לפרגן לוויל סולומון, שמסר חמישה אסיסטים ואיפס את היד ובמיוחד לכוכב המשחק ניקולה וויצ'יץ'. מצד שני, הם חטפו על הראש מגרשון, שמאוד לא אהב את החזרה של היוונים למשחק ברבע הרביעי.

פיני גרשון סיכם: "אנחנו יכולים לשחק יותר טוב וזה מה שחשוב. משחק ראשון בסדרה הוא יותר חשוב ויותר לחוץ והדברים לא יוצאים תמיד כמו שרוצים. אף אחד לא עשה שום דבר בכוונה. במשחק השני, אולימפיאקוס תהיה באותה בעיה כמונו. שארפ, ששון וארנולד יצטרכו להיות יותר דומיננטים ויקבלו יותר דקות. אם אנחנו רוצים לסיים את זה ביום חמישי, נצטרך לדחוף את הקיר. חוץ מהיכולת, נצטרך גם את הנסיון".

ניקולה וויצ'יץ': "אני מודה לוויל שנתן לי כמה מסירות מצויינות והכניס אותי למשחק. אנחנו מאוד רוצים לגמור עם זה ביום חמישי, אבל כולם יודעים כמה קשה לשחק ביוון, כולם יודעים שהם אנשים משוגעים. אנחנו חייבים להתאושש מהר, אבל לשמחתנו אולימפיאקוס נמצאת בדיוק במצב שלנו".

וויל סולומון הירשה לעצמו לחייך בניגוד למשחקים הקודמים שלו ואמר: "אחת המשימות שלנו הושלמה ואנחנו מקווים לסיים את זה ביום חמישי. אני נהניתי לעזור לחברים, זו העבודה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully