וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לב: "מקווה שפרנקו לא יפוטר"

שגיא ניר

4.4.2006 / 19:04

קפטן רמת גן תומך במאמן שלו, השחקנים הגיעו לאימון אך קיימו במקומו אסיפת חירום בת שעתיים וחצי. טומי אדאמס ישוחרר

יומיים מאז ההפסד הביתי לגבעת שמואל (87:79), שהיה התשיעי ברציפות של עירוני רמת גן בליגה, הגיעו היום (שלישי) שחקני הקבוצה בשעה 15:00 לאימון באולם זיסמן. אלא שבמקום אימון, יזמו השחקנים שיחה בת שעתיים וחצי, כאשר המאמן דני פרנקו ועוזרו רועי חגאי נשארים על הפרקט. אימון לא נערך לבסוף.

"החלטנו להראות מה כל שחקן חושב שהוא יכול לעשות כדי לצאת מהמצב הזה", אמר הקפטן איתי לב. "לשחקנים היה הרבה מה להגיד, הם הראו הרבה איכפתיות ויצאנו מחוזקים מהשיחה הזו".

אמש התכנסה הנהלת הקבוצה לישיבת חירום כדי לדון בפיתרון אפשרי למצב, כשבין האפשרויות שהועלו היתה גם החלפתו של המאמן דני פרנקו, שהצטרף לקבוצה באמצע העונה שעברה והצעיד אותה לליגת העל. "אני לא חושב שמעמדו של דני בספק כי ההנהלה מאמינה בו, אבל דברים קורים", אומר לב, שמוסיף: "אני מאוד אצטער אם פרנקו יפוטר, ולא חושב שזו תהיה ההחלטה הנכונה. דני הוא אחד המאמנים המשקיענים שהתאמנתי אצלם, ויכאב לי מאוד אם הוא ילך. אני מקווה שההנהלה תקבל את ההחלטה הנכונה ולא תעשה את זה".

היום הגיע לסיומו חוזהו של שחקן החיזוק, טומי אדאמס, שהספיק לשחק 3 משחקים במדי הקבוצה. במשחק הליגה הראשון נגד בני השרון קלע אדאמס 25 נקודות, אבל בהמשך איכזב. הנהלת הקבוצה החליטה לסיים את ההתקשרות עם הגארד, אבל הוא ישאר במועדון עד שהקבוצה תמצא לו מחליף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully