וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכפ"ס באים לקראת האוהדים

ניר איסקוב

4.4.2006 / 16:12

ראשי חוג האוהדים נפגשו עם גבי קצרה, וזכו לשורת הטבות לקראת המשחק מול הפועל פ"ת. יו"ר החוג: "עכשיו תורנו לעשות את שלנו"

רצף ההצלחות האחרון של הפועל כפ"ס, שעשוי להביא לידי הישארות הקבוצה בליגת העל כנגד כל הסיכויים, מביא להתעוררות מחודשת בקרב אוהדיה.

היום (שלישי) נפגשו ראשי חוג האוהדים עם מנכ"ל המועדון, גבי קצרה, וסיכמו עימו על שורת מבצעים לקראת משחק הבית הקרוב בשבת (16.55) נגד הפועל פ"ת.

מחירי הכרטיסים הוזלו, ויעמדו על 50 שקל למבוגר ו-25 נוער לבני נוער. נשים תזכינה לכניסה חופשית, כמו גם ילדים עד גיל 15, שיגיעו עם חולצות ירוקות. בנוסף, יחולקו 500 כרטיסים במוסדות החינוך בעיר. האוהדים מתכננים מצדם מתכננים תפאורה ססגונית ביציעים, ומצפים ל-2,500-3,000 צופים.

יו"ר חוג האוהדים, דודי גדמיש: "יש לנו קשר מצוין עם ההנהלה, היא הלכה לקראתנו ונענתה לכל דרישותינו. יש לנו את אותה מטרה, ועכשיו תורנו לעשות את שלנו, כדי שכמה שיותר אוהדים יגיעו למשחק".

בנוגע לסיכויי ההישארות, אמר גדמיש: "ב-10 השנים האחרונות עברנו יותר משברים מכל קבוצה אחרת, בכל מה שקשור לתחלופה בין הליגות. יש המון הערכה לעבודה של אלי אוחנה, שהביא תקווה ושביב של אופטימיות, אבל אנחנו הכי זהירים בעולם. חווינו המון משברים ופאשלות בדקות האחרונות, ואנחנו לא יוצאים בהצהרות שנשארנו בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully