וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזלו כרטיסי הנוער לאוהדי מכבי ת"א לדרבי

ניר איסקוב

4.4.2006 / 16:27

האוהדים הצהובים רכשו כבר אתמול את כל 500 הכרטיסים לשערים 10-11 בבלומפילד. דריקס: "בוקה ג'וניורס תגיע בהרכבה החזק ביותר"

500 כרטיסי הנוער שהקצתה הנהלת הפועל ת"א לאוהדי מכבי ת"א בשערים 10-11, לקראת הדרבי ביום ראשון הקרוב בבלומפילד, אזלו כבר אתמול (שני), יום המכירה הראשון.

לעת עתה, אישרה הנהלת הפועל למכור כרטיסים לאוהדי מכבי לשערים שצוינו בלבד. אם יתברר כי קיים ביקוש גבוה בקרב האוהדים הצהובים למפגש, יוקצו להם גם שערים 8-9.

מנכ"ל הקבוצה, אלי דריקס, הבהיר כי בוקה ג'וניורס, שתגיע ארצה בחודש הבא כדי לערוך משחק ידידות נגד מכבי ת"א ב-18 במאי, תופיע בהרכבה החזק ביותר, למעט מספר שחקנים מצומצם המשתייכים לסגלי הנבחרות. כך מסר מנכ"ל מכבי ת"א, אלי דריקס, לאתר הרשמי של המועדון.

בעלי מנויים של הקבוצה ייאלצו לרכוש כרטיסים למשחק, מאחר שכל ההכנסות מוקדשות לאוניברסיטת בן גוריון בב"ש. כל הודיעה דוברת המועדון, טלי לייבוביץ'.

גיז'רמו טופוני, הבעלים של חברת "worldeleven", ינחת בארץ במהלך סוף השבוע המטרה להשלים את התיאומים לקראת הגעתה של הקבוצה הארגנטינאית ארצה במאי. החברה היא נציגה מורשית מטעם פיפ"א, לתיאום משחקים בינלאומיים.

כמו כן, צפוי נשיא המועדון הארגנטינאי, מאוריסיו מקרי, להגיע ארצה בשבועות הקרובים כאורח מכבי ת"א. המשחק בין המועדונים יוקדש לציון 100 שנה לייסוד מכבי ת"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully