וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבארסה מודאגים מהפצועים

4.4.2006 / 12:23

מסי, מוטה, מארקז, אדמילסון וסילביניו לא ישחקו נגד בנפיקה. מצלמות הטלוויזיה הוכיחו שרוברטו קרלוס קילל את השופט בסופר קלאסיקו

ברצלונה ממשיכה להתכונן לגומלין רבע גמר ליגת האלופות מול בנפיקה, ביום רביעי בקמפ נואו. הצוות הרפואי של המועדון ניסה להכשיר את לאונל מסי, אבל היום (שלישי) נודע באופן סופי כי הוא ייאלץ לנוח שבוע נוסף כדי לא לסכן את בריאותו להמשך העונה. הוא צפוי לשוב ביום ראשון הקרוב נגד דודו אוואט וראסינג סנטאנדר באצטדיון הסרדינרו. טיאגו מוטה מושבת לשבועיים לפחות ויישב מחר בחוץ. הוא ככל הנראה יראה לצידו גם את רפא מארקז, אדמילסון וסילביניו הפצועים. זה ישאיר לפרנק רייקארד את אולגוור וקרלס פויול כבלמים, וג'יו ובלטי כצמד מגנים. גם מארק ואן בומל אמור לקבל את המקום ב-11. בכל מקרה, בקבוצה מודאגים מכך שעברו שלושה משחקים בהם הקבוצה לא ניצחה, עם תוצאות תיקו מאופסות בחוץ מול מלאגה ובנפיקה ועם 1:1: בבית מול ריאל, כשהשער היחידי מגיע מפנדל שלא היה ולא נברא.

פצוע נוסף של בארסה, צ'אבי, ממשיך בתהליך ההחלמה, וצפוי לחזור עוד לפני תום העונה. במונדיאל, כך נראה, הוא יהיה בריא במאת האחוזים.

רוברטו קרלוס מכחיש, הטלוויזיה מוכיחה

בדו"ח השופט של מדינה קנטאלחו, שהעביר את הסופר קלאסיקו בשבת, הוא הסביר את ההרחקה של רוברטו קרלוס בכך שהמגן קרא לו "חרא". הברזילאי הכחיש בתוקף את הטענות, אבל ערוץ טלוויזיה ספרדי שצילם את האירוע הוכיח כי המילים הללו אכן נאמרו, גם לקוון וגם לשופט.

נשיא ריאל פרננדו מרטין מעוניין לחזק את ההגנה שלו, בטח לאור החולשה של הלגרה העונה. המטרה העיקרית שלו היא כריסטיאן קיבו, אותו רומא תסכים למכור בתמורה ל-20 מיליון יורו. בין שמועה אחת למשנהה, העיתון "אס" מפרסם היום כי ריאל רוצה את תיירי הנרי לעונה הבאה.

בגזרת עמדת המאמן, חוסה אנטוניו קמאצ'ו אמר כי ישמח לחזור למועדון אם יתנו לו לעבוד בשקט. כזכור, קמאצ'ו, שחקן עבר גדול של ריאל, התפטר בתחילת העונה שעברה אחרי כמה כשלונות, ובמילניום הקודם הוא הספיק להתפטר אחרי 8 ימים בלבד כי הרגיש שמנסים להתערב לו בעניינים מקצועיים.

* אלסיו טאקינרדי מוויאריאל סיפר כי נשיא המועדון הבטיח לו כי רובר פירס מארסנל וניהאט מריאל סוסידאד יצטרפו בעונה הבאה לצוללת הצהובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully