וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוחולס וא-רוד מאותתים לליגה

4.4.2006 / 13:20

שני מצטייני העונה שעברה פתחו במטחים, פוחולס עם שני הומרים על פילי וא-רוד עם גראנד סלאם בניצחון על אוקלנד. פתיחה טובה לשילינג ובוסטון

האח, הידד, סוף סוף חוזרים למתכונת של העונה שעברה. רק 162 משחקים לכל קבוצה לפנינו, הבה נתחיל:

AL:

אוקלנד - ניו יורק יאנקיז 15:2

בארי זיטו פתח את העונה ולא ידע למה נכנס. אחרי 1.1 אינינגים זיטו כבר יצא כשברשותו שבע ריצות (יש לו ERA של 47.25 כרגע, איזה קטעים עם ERA של פתיחת העונה?) כולל גראנד סלאם שהעניק לאלכס רודריגז. א-רוד סיים עם חמישה ריביז, הידקי מאטסוי עם הומר וארבעה ריביז ורנדי ג'ונסון עם שבעה אינינגים וניצחון. אחלה אחלה פתיחה ליאנקיז. פרנק תומאס בן ה-700 פתח עם הומר באוקלנד.


טקסס - בוסטון 7:3

עדנה גם לקורט שילינג והרד סוקס, שכבר לא זוכרים מתי ניצחו במשחק הפתיחה של העונה. שילינג הרביץ שבעה אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים, והמגיש בן ה-39, שהגיש במשחק פתיחת העונה לראשונה מ-1999, רשם ניצחון בכורה. דייויד אורטיז עם הומר ושלוש הכנסות הביתה.


סיאטל - לוס אנג'לס איינג'לס 5:4

ניצחון כבר בפתיחה לאיינג'לס, שחטפו בשנה שעברה שני סוויפים מסיאטל (מסיאטל!) ועברו בקושי את המארינרס אחרי שתי ריצות שנכנסו ממחבטו של אורלנדו קבררה. קנג'י ג'וג'ימה, התופס היפני הראשון שמשחק בליגה, חבט להומר במארינרס. ניצחון לסקוט שילדס, שמירה לפרנסיסקו רודריגז.


בולטימור - טמפה ביי 6:9

ניצחון לרודריגו לופז המזעזע למרות שספג חמש ריצות. הפסד לסקוט קאזמיר. לואיס מאטוס, מלווין מורה, מיגל טחאדה וג'ף קוניין עם הומרים לאוריולס.


קנזס סיטי - דטרויט 3:1

הופעה מבריקה של קני רוג'רס עם שישה אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים. שני הומרים לכריס שלטון ואחד לקרלוס גיין עשו את העבודה לטייגרס, פרננדו רודני עם השמירה.

NL: פוחולס ועוד פוחולס

פילדלפיה - סט. לואיס 13:5

המגרש בפילדלפיה הוא גם כך גן עדן לחובטים, וכשהחובט הוא אלברט פוחולס, זה הופך לגהינום למגישים. פוחולס חבט לשני הומרים והכניס ארבעה ריביז הבייתה, כדי לחפות על הופעה בינונית של כריס קרפנטר, עם חמישה אינינגים וארבע ריצות. גם סקוט רולן עושה מאמץ להשכיח עונה עגומה, כשירה בעצמו להומר. הציפורים האדומות רשמו שמונה ריצות באינינג הרביעי, רובן על הראש של ג'ון ליבר האומלל.


מטס - וושינגטון 2:3

בילי וגנר החל את דרכו בניו יורק ברגל ימין עם שמירה, והעניק לטום גלאווין בן ה-40 ניצחון, אחרי שישה אינינגים סולידיים. דייויד רייט חבט להומר על ליבאן הרננדז, המגיש המפסיד. גניבת בסיס לאלפונסו סוריאנו בנאשיונלס (לא כזה חשוב - אבל זה עדיין סוריאנו).


סינסינטי - שיקגו קאבס 16:7

הנשיא ג'ורג' בוש זרק את כדור הפתיחה ולבש את מדי הרדס, כשהוא רואה איך הקבוצה הביתית חוטפת בראש מהקאביז. קרלוס זמבארנו לא שרד חמישה אינינגים כדי לרשום ניצחון, וספג חמש ריצות, אבל טוד ווקר ומאט מורטון סייעו לו לצאת מהברוך עם ארבע הכנסות כל אחד. וויל אומן רשם ניצחון. הומר לאדם דאן בסינסינטי.


סן דייגו - סן פרנסיסקו 1:6

קרב בין שניים מהמגישים הטובים בליגה נפתח, כשג'ייק פיבי הגיש שבעה אינינגים וחישמל חמישה חובטים בשורות הפאדרס. חבטה אחת שהכניסה ריצה הביתה לבארי בונדס. ג'ייסון שמידט הגיש שבעה אינינגים ורשם ארבע ריצות והפסד.


יוסטון - פלורידה 0:1

רוג'ר קלמנס שוב אמר שיפרוש כנראה סופית מבייסבול ורוי אוסוולט הוכיח שהאסטרוס יכולים לסמוך עליו עם משחק אדיר של שמונה (אינינגים) ושמונה (חיסולים). בראד לידג' עם השמירה, דונטרל וויליס הגיש חמישה אינינגים ונתן לג'וש ג'ונסון לרשום את ההפסד.


דודג'רס - אטלנטה 11:10

שוט אאוט בין הקבוצה הסתיים במפח נפש לדרק לואו, שספג שמונה ריצות בחמישה אינינגים. גם לטים הדסון לא הייתה עדנה, והוא נטש עם חמש ריצות בארבעה אינינגים. אנדרו ג'ונס, אדם לרוש וראיין לאנגרהאנס חבטו להומרים בברייבס, שמירה לכריס ריטסמה.


מילווקי - פיטסבורג 2:5

הומרים לג'יי ג'יי הארדי ולקרלוס לי, ניצחון לג'סטין להר, שמירה לדרק טרנבאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully