וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפא בניטז מתכנן ניקוי אורוות בליברפול

4.4.2006 / 13:44

מתכנן שחרור מאסיבי של שחקנים בקיץ. חדשות רעות לעידן טל: בולטון רוצה את אוליביה דאקור מרומא, שמשחק על המשבצת של הישראלי

מאמן ליברפול, רפא בניטז, מתכנן ניקוי אורוות בקיץ הקרוב במועדון ממרסיסייד. סליף דיאו, אנתוני לה טאלק, ופלורן סינמה פונגול שהושאלו העונה, לא ימשיכו בקבוצה. גם עתידם של דג'ימי טראורה וג'יבריל סיסה לא בטוח. מי שעשויים להגיע לאנפילד הם קשר דפורטיבו לה קורוניה ,ויקטור, פאביו אורליו מגינה של ולנסיה, והכשרון הצעיר בן ה-17 מאינדפנדיינטה, סרחיו אגווארו, על שירותיו תיאבק ליברפול עם קבוצות אחרות.

מחלקת השיווק של היונייטד הפסידה 70 מיליון יורו

בלאגן במחלקת הפרסום של מנצ'סטר יונייטד. הקבוצה הייתה אמורה לפרסם בארבע השנים הקרובות את חברת מנסון על חולצות השחקנים, אבל בסוף השבוע הזעיק אנדי אנסון, יושב ראש מחלקת הפירסום של היונייטד, את דייויד קינסמן, נציגה של החברה, ששהה במזרח הרחוק לאנגליה, ולהפתעתו של קינסמן, הודיע לו שהקבוצה מעוניינת להתיר את החוזה.

קינסמן הנזעם מאשים את המועדון האנגלי בכך שחתם על חוזה עם חברה אחרת. בכל מקרה, יונייטד הפסידה 70 מיליון יורו כתוצאה מביטול ההסכם. זו איננה הפעם הראשונה בה נמתחת ביקורת על מדיניות השיווק של היונייטד, כשבעבר נטענו דברים דומים על ידי חברת האלקטרוניקה הקוריאנית LG.

בולטון בעקבות אוליבייה דאקור

מאמן בולטון. סם אלרדייס חשף כי הוא מעוניין להחתים 6 שחקנים בקיץ הקרוב, ובראשם אוליבייה דאקור, קשרה הצרפתי של רומא. אלרדייס כבר ניסה להחתים בקיץ האחרון את דאקור, ששיחק בעבר באברטון ובלידס, אבל נכשל. אם יגיע הקשר הצרפתי לריבוק סטדיום, יהיו אלה חדשות רעות לעידן טל. דאקור משחק במרכז המגרש, בדיוק בתפקיד בו שיחק טל בשנים האחרונות, הן במכבי חיפה והן בנבחרת. יתכן ואלרדייס מייעד את טל לאגף השמאלי, ואז הוא יסבול פחות במידה והצרפתי יוחתם.

מנדייטה גמר את העונה

גאיזקה מנדייטה, קשרה הספרדי של מידלסברו, נפצע וגמר את העונה. מנדייטה בן ה-32 נפצע בקרסולו, בפציעה דומה לזו שהשביתה את מייקל אואן בחודשים האחרונים, וצפוי להיעדר
כ-12 שבועות, מה שאומר שהוא לא יחזור לשחק העונה, ויחמיץ גם את מאבקיה של מידלסברו בגביע אופ"א.

  • עוד באותו נושא:
  • בולטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully