וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרף משווק את ארבייטמן לבית"ר

אסף שקד וניר איסקוב

4.4.2006 / 13:05

המאמן הלאומי לשעבר ניסה לעניין את פרננדז בחלוץ. שרף מכחיש. אסולין לא הגיע לאימון, דאראו: "אין לו כבוד". אלברמן חזר להתאמן

קשר בית"ר ירושלים, גל אלברמן, שב היום (שלישי) לאימונים מלאים, לראשונה מזה חודש וחצי. בבדיקות שעבר אלברמן התעורר חשש לפריצת דיסק, ולא היה ברור אם יוכל לשוב לשחק העונה.

בסיום האימון אמר אלברמן לוואלה! ספורט: "אני מאוד שמח לחזור להתאמן, אבל עדיין מרגיש כאבים בגב וחסר לי כושר משחק. המטרה שלי היא לחזור לשחק נגד מכבי ת"א בעוד שבועיים". במקביל לאימונים, ממשיך הקשר לקבל טיפולים.

בהיעדרו של המנג'ר לואיס פרננדז, שצפוי לחזור מחר (רביעי) לפנות בוקר מצרפת, ערך גם עומרי אפק אימון מלא, שבמהלכו בישל שלושה שערים במשחקונים פנימיים, דרבן את חבריו, ובכלל היה פעיל הרבה יותר מהאימונים תחת הצרפתי, בהם השחקן היה מאופק.

בסיום האימון שאלו המאמן, גיא עזורי ומאמן הכושר, טיבריוס דאראו, את מנהל הקבוצה, אברהם לוי, לפשר היעדרותו של ליאור אסולין. לוי השיב כי בנו של אסולין חלה, והחלוץ נאלץ לאשפזו בבי"ח.

דאראו רתח למשמע הסיבה וצעק: "אם אין לו כבוד אלינו והוא לא בא להתאמן, אז אין לו מה לחפש כאן". הצרפתי טען כי אם בנו של אסולין אכן חלה והתאשפז בשעות הבוקר, השחקן יכול היה להופיע לפחות לקראת סיום האימון. אסולין סירב להגיב לדברים.

מאור מליקסון נעדר עקב מחלה, אך הוא צפוי לחזור לאימונים כבר מחר. אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן ויוני אליאב נשארו בסיום האימון כדי לתרגל בעיטות לעבר שוער הנוער, אריאל הרוש.

לוואלה! ספורט נודע כי שלמה שרף ניסה לעניין את לואיס פרננדז בשירותיו של שלומי ארבייטמן, חלוץ מכבי חיפה, בפגישה שהתקיימה בין השניים בשבוע שעבר. ככל הידוע, שרף אמר לפרננדז כי ארבייטמן הוא חלוץ העתיד של ישראל, והמאמן הצרפתי ענה כי מדובר ברעיון טוב והוא יחזור עם תשובה בקרוב.

שרף בתגובה: "לא דיברנו על ארבייטמן. פרננדז מגיע ביום ראשון הקרוב לביקור בטוברוק ודיברנו על הביקור שלו. לשלומי יש הסכם לעוד עונה במכבי חיפה וזה לא תפקידי לשווק אותו".

כמו כן, קשר נבחרת הנערים ונס טוברוק, חן עזרה, יגיע למבחנים בקבוצת הנוער של בית"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully