וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה: גם פגישת הערב בוטלה

רומן רוזנבלט

4.4.2006 / 20:45

יאמר מציע שני מיליון דולר, שאמורים להתחלק בין הבעלים. חלק מהפיתרון לבעיית החובות עשוי להתגשם דרך פיצוי מהעירייה על פינוי מוקדם

הפגישה בין דניאל יאמר וחלק מבעלי קבוצת הכדורל מכבי נתניה, נדחתה גם היום (שלישי). הצדדים היו אמורים להיפגש אתמול, אך הפגישה בוטלה בגלל רצונו של יאמר לדון עם ראש העיר, מרים פיירברג, על חובות העבר של הקבוצה. לפי גורמים בקבוצה, בגלל "בעיות טכניות" לא תואמה הפגישה. במועדון טוענים שפגישה תיקבע בימים הקרובים.

ההצעה כרגע היא שיאמר ירכוש את הקבוצה עבור שני מיליון דולר, מהם ילכו מיליון לאשר אלון ועוד חצי מיליון לכל אחד מהבעלים האחרים. אולם אם תתבצע עסקת המכירה, הכסף כולו ילך למפרק הקבוצה, כך שהבעלים עצמם לא יראו מאום מהסכום. העירייה עצמה אינה יכולה לכסות את החובות, מכיוון שמשרד הפנים לא יתן לה אישור לעשות כן.

הפיתרון אליו עשויים הצדדים להגיע הוא פינוי מוקדם של האיצטדיון, פעולה שתאפשר לפיירברג לתת פיצוי לקבוצה ללא התערבות ממשלתית. במקרה כזה, חלק מהסכום שיועבר יכסה את חובות הנושים והסכום שיעביר יאמר יגיע ישירות לבעלים.

מאימון הצהרים נעדר שוב קשר הקבוצה, טל בנין, שעדיין סובל משפעת ונמצא בביתו. כמו כן נעדרו הבלם, רפי סרוסי, שעבר ניתוח בכף רגלו וישראל זביטי המחלים ממחלת הצהבת. אגב, זביטי, שנמצא תחת מעקב רפואי צמוד, יעבור מחר בדיקת דם שלאחריה ניתן יהיה להעריך את מידת השיפור במצבו וכן מתי יוכל לחזור לאימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully