וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגעים ראשונים בין מכבי ת"א לבלות'נטאל

הסמול פורוורד, שזכה עם מכבי באליפות אירופה בשנת 2004, נפגש עם ראשי המועדון בבולוניה ועשוי לחזור לשורות הקבוצה בעונה הבאה

דיוויד בלות'נטאל, שחקנה של וידי-ויצ'י (וירטוס, לשעבר קינדר) בולוניה, עשוי לחזור לשורות מכבי ת"א בעונה הבאה, כך נודע בימים האחרונים לוואלה! ספורט.

מגעים ראשוניים כבר החלו בין הצדדים. לפני כחודש, במהלך ביקורה של מכבי בבולוניה, נועד בלות'נטאל במשך קרוב לשעתיים עם ראשי המועדון במלון בו התאכסנה הקבוצה, ואף נכח באחד האימונים. עוד נודע כי בלות'נטאל היה על סף חזרה למכבי בקיץ האחרון, אולם פיני גרשון החליט בסופו של דבר לטרפד את המהלך, ובמקומו הוחתם קירק פני. מקורב לשחקן אמר כי "הרבה תלוי בהישארותו של פיני במכבי בעונה הבאה".

בלות'נטאל לא מחזיק בחוזה לעונה נוספת בבולוניה, וההערכה היא כי הוא ידרוש סכום שמתקרב לכ-500,000 דולר, בעקבות היכולת הנהדרת שמציג העונה באיטליה והעניין שמביעות בו קבוצות שונות. וידי-ויצ'י מדורגת במקום השלישי בליגה האיטלקית, מרחק נקודה אחת מהמוליכות בנטון וקלימאמיו. בלות'נטאל מעמיד העונה ממוצעים נהדרים של 21.2 נק' (48% ל-2, 43.6% ל-3, 83% מהעונשין), מוריד 4.5 ריב' ומוסר אסיסט אחד ב-35.4 דק' בממוצע למשחק. חשוב לציין כי בעונה הבאה, עם כניסתו לתוקף של החוק הרוסי, יהפכו השחקנים הישראלים הבכירים לסחורה מבוקשת מאוד.

רענן כץ, מבעלי הקבוצה, לא הכחיש את דבר הפגישה בין ראשי המועדון לבלות'נטאל ואמר בתגובה לוואלה! ספורט כי "דיוויד הוא ידיד ובא לראות את המשחק. הוא דיבר איתנו, אבל השאלה היא על מה דיברנו. בכל מקרה, ידיעות כאלה לא מוסיפות שום דבר.
ברגע שקבוצה באירופה שומעת שמכבי מעוניינת במישהו, באותו רגע היא אומרת 'היי, אם מכבי מעוניינת בו והיא הכי טובה באירופה, הוא גם טוב בשבילנו'. צריכים להבין גם שכל ידיעה כזאת מעלה את ערך השחקן. מאז שהגעתי לפה ההתחייבות שלי היתה שבכל שנה נעמיד קבוצה חזקה מספיק כדי שיהיה לה סיכוי להגיע לפיינל פור ולזכות בו, אבל יש גבול לתקציב שלנו. אם נשלם לשחקן אחד יותר ממה שאנחנו יכולים, אולי זה יגרום לכך שנפסיד שחקן אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully