וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדה רמת השרון מתפרקת

3.4.2006 / 20:32

הפועל ת"א הנחילה לרמת השרון הפסד שני רצוף, 63:82, ועלתה ליתרון 1:2 בסידרת חצי גמר הפלייאוף. רמת חן כבר בגמר

הערב (שני) נערך משחק מספר 3 בסדרות חצי גמר הפלייאוף לנשים. הפועל ת"א, שהנחילה במפגש הקודם הפסד ראשון לרמת השרון בארץ, עשתה את זה שוב והפעם בחוץ ובגדול, ועלתה ליתרון 1:2 בסידרה. מכבי רמת חן ניצחה את חיפה מוצקין בחוץ אחרי משחק צמוד, השלימה סוויפ בסידרה, ועלתה לגמר הפלייאוף.

אנדה רמת השרון - הפועל ת"א 82:63 (2:1 בסידרה)

הפועל ת"א ממשיכה להפתיע את אנדה רמת השרון. אחרי שמתחה אותה במשחק מספר 1 ונוצחה, ואחרי שהנחילה לחניכות של אוסטפלד הפסד ראשון בליגה המקומית, הצליחו בנות הפועל ת"א לעשות את הלא יאמן ולהביס את רמת השרון בחוץ. דיאנה נולאן, כוכבת רמת השרון, קלעה 3 נקודות בלבד. ניצחון של הפועל ת"א ביום חמישי בבית דני יגמור את הסיפור.

אורנה אוסטפלד אמרה בסיום: "רמת השרון לא נראת טוב הרבה זמן. יש לנו משחק הבא מלחמה ונעשה את כל ההכנות כנראה מה שקרה זה הלחץ - התקשורת שמה אותנו כבר בגמר וזה לא פשוט. הפועל קבוצה טובה, והיום לא שיחקנו לא בהגנה ולא בהתקפה. ההפסד הראשון הוריד ביטחון לקבוצה. עכשיו נצטרך לעשות סוויץ' ולהביא את הקבוצה למצב טוב. עשינו את זה בעבר ונוכל לעשות את זה שוב".

חיפה/מוצקין - מכבי רמת חן 88:86 (3:0 בסידרה)

המשחקים בין השתיים ממשיכים לספק דרמות גדולות. אחרי משחק מספר 1 שהוכרע בתום הארכה, גם משחק מספר 3 היה צמוד לכל אורכו, והרבע האחרון התאפיין בנדנדת סלים. 46 שניות לסיום, במצב של שוויון 86:86 יצאה רמת חן להתקפה והחטיאה, אך לקחה את הריבאונד. בראקט הלכה לקו וקלעה אחת. חיפה/מוצקין עם 21.9 שניות על השעון לקחה את הכדור המכריע.

הכדור הלך לוילינגהאם שנסגרה בטריפל טים, והשופטים קבעו ביניים, שהעביר את הכדור לרמת חן. ג'קסון נשלחה לקו בעבירה מהירה וקלעה אחת. מור לקחה את הכדור לכל אורך המגרש ומצאה את וילינגהאם מתחת לסל. ג'קסון חסמה אותה, אבל השופטים קבעו שתי זריקות, 0.7 שניות לסיום. וילינגהאם החטיאה אחת, ושלחה את רמת חן לסדרת הגמר.

קלעו לרמת חן: בראקט 27, ג'קסון 22, וסלובסקי 18, הול 16, זאבי 3, גנור 2.

לחיפה/מוצקין: מור 22, נרו 21, ווילינגהאם 19, מזרחי 10, דוריץ 8.

מאמן רמת חן, שיקי פלח: "המתח והעצבים הרגו אותנו. אנחנו בגמר ונעשה את הכל בשביל להגיע מוכנים. שתי הקבוצות מצוינות. ניקח קצת אוויר, נירגע. אנחנו עם עומסים אדירים. אנחנו מבטיחים שנבוא לגמר ולא משנה מי יהיה שם, אנחנו נלך על כל הקופה. תמיד נלחמתי להגיע למקסימום. יש לנו עוד קצת מרחק מהמקסימום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully