וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני ורוסו יהיו כשירים לדרבי

ניר איסקוב

3.4.2006 / 18:55

השניים מתאוששים מפציעות, וצפויים לשחק ביום א'. הופצו כרטיסים לשערים 10-11, אבו סיאם: "אם נבוא כמו נגד חיפה, יהיה טוב"

אבי נמני וג'ובאני רוסו אמורים להיות בסגל מכבי ת"א לקראת הדרבי מול הפועל ת"א ביום ראשון הקרוב (20.50, שידור ישיר בישראל 10).

נמני, שעבר לפני חודשיים ניתוח אצל פרופ' מרטנס בבלגיה, ערך היום (שני) אימון חלקי, אך במהלך השבוע הוא צפוי לחזור לאימונים מלאים. לעומתו, רוסו קיים אימון מלא ראשון עם הקבוצה אחרי 3 חודשים, במהלכם סבל משברי מאמץ. השניים הביעו אופטימיות לגבי הכללתם בין 18 השחקנים של טון קאנן למפגש.

רועי דיין, המחלים אף הוא משברי מאמץ, היה אתמול (ראשון) בסגל נגד מכבי חיפה, אך לא שותף, וגם הוא אמור לרשותו של קאנן בדרבי.

סאלם אבו סיאם התייחס למפגש המסקרן באתר הרשמי של מכבי ת"א: "היום סיכמנו את שבוע חיפה והראש והכול כבר בדרבי, דרבי זה דרבי. השחקנים נלחמו אתמול, נתנו הכול ואם נבוא בגישה הזאת גם לדרבי אז יהיה טוב. אנחנו חושבים רק עלינו ועל הקהל שלנו, הפסדנו בדרבי האחרון ואנחנו לא שוכחים את זה. אני מאמין ומקווה שהקהל יבוא, יעודד ויתמוך בנו. גם לו חשוב הניצחון בדרבי".

בנוגע לחזרתו של נמני לפעילות, אמר אבו סיאם: "אבי רוצה מאוד לחזור ולשחק, אבל זה תלוי באימונים במהלך השבוע. סמל כמו אבי במגרש יעודד אותנו מאוד, כנ"ל גם לגבי ברקוביץ שנותן הכל ומדרבן. עם שניהם על המגרש אני מאמין שיהיה טוב וניתן הכל".

הפעם, בשונה מהמפגש הקודם, הופצו לאוהדי מכבי כרטיסים לשערים 10-11. מחירי הכרטיסים, כולל עמלה, עומדים על 90 שקל למבוגר ו-45 שקל לבני נוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully