וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולסן בדרך למילאן

3.4.2006 / 18:19

קשרה הדני של שאלקה 04 הודה ש"למרות שלא כל הפרטים סגורים, אני סגור שם". מאמן ליבורנו היה מעורב בתקרית טלוויזיונית בשידור חי

שחקן שאלקה 04 כריסטיאן פאולסן אישר כי הוא עומד לחתום במילאן האיטלקית. על אף שהקשר הדני טרם סיכם את כל תנאיו עם הרוסנרי, הוא בטוח כי הוא יהיה חלק מהקבוצה בעונה הבאה. "למרות שלא כל הפרטים סגורים, אני סגור שם", אמר פאולסן.

פאולסן, שלראשונה תפס כותרות באיטליה כזה שספג את היריקה מטוטי ביורו 2004, עצבן את שחקני מילאן בבית המוקדם בצ'מפיונס אחרי תיקול חריף על קאקא, אבל המועדון ניאות אף לשלם פיצוי לויאריאל, שחתמה איתו על הסכם מוקדם.

מאמן ליבורנו: "הגעת לתפקיד בזכות אבא שלך"

מאמן ליבורנו קרלו מצונה היה מעורב אמש (ראשון) בתקרית מביכה במהלך תוכנית טלוויזיה. בתוכנית המפורסמת "דומניקה ספורטיבה" התארח סופר הספורט המוכר ג'יורג'יו טוסאטי, שהביע את דעתו על מצבה של ליבורנו.

טוסאטי פקפק בהחלטה של ליבורנו למנות את מצונה הוותיק במקום רוברטו דונאדוני, ומצונה התקשר בזעם לתוכנית ועלה לשידור. "תנהג עמי בכבוד, כמו שמגיע לאדם שעובד 39 במקצוע", צעק מצונה, "אתה הגעת למה שאתה רק בזכות אבא שלך".

מצונה התייחס לעובדה שאביו של טוסאטי היה עיתונאי ב"גזטה דל פופולו", שנספה באופן טרגי בתקרית אווירית בשנות ה-40. "אם הייתי מבוגר כמוך הייתי מתבייש לדבר כככה", אמר טוסאטי, לפני שהמנחה הרגיעה את הרוחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully