וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא יהיה אלוף עולם"

3.4.2006 / 17:29

רומן גרינברג ואמרגנו רוברט ווטרמן מתכננים לכבוש את העולם ולהתעשר

כמה שבועות אחרי שזכה בתואר האלוף הביניבשתי מטעם התאחדות ה-IBO, נחת המתאגרף הישראלי רומן גרינברג בארץ לחופשת מולדת. יחד עם אמרגנו הבריטי, רוברט ווטרמן, כינס גרינברג מסיבת עיתונאים בתל אביב, בה הוא סיפר על שאיפותיו לעתיד הקרוב.

"אני מרגיש מוכן להתמודד מול כל אחד. אני בכושר מצויין, בטוח שזה לא היה התואר האחרון שלי. מאוד חשוב לי שבעולם יסתכלו על ישראל בצורה חיובית בזכותי. אני מקבל היום את התנאים המקסימליים באימונים ואין סיבה שאני לא אהיה מוכן לכל יריב".

כשגרינברג אומר כל יריב, הוא מתכוון בעיקר למתאגרפים במשקל כבד, שעומדים בראש הצמרת העולמית כיום, לפחות אלה שעושים את זה בהתאחדות ה-IBO, אחת מחמש התאחדויות האיגרוף הגדולות בעולם. גרינברג עצמו מעדיף לשמור על צניעות, אבל דווקא לאמרגנו היהודי יש הרבה מה להגיד על הכישרון שעלה לארץ כילד. "אני לא בעסק הזה מאתמול. יש לי כבר שלושה אלופי עולם ואני יודע לזהות כישרון. אני צופה שרומן גרינברג יהפוך לאלוף העולם הישראלי הראשון וחוץ מזה, למתאגרף המיליארדר הראשון. לא המיליונר, המיליארדר", אמר ווטרמן.

אז מה צפוי לרומן גרינברג בהמשך הדרך? "אנחנו שואפים שהקרב הבא שלו יהיה מול אלוף אירופה האיטלקי, פאולו וידוז", אמר ווטרמן והוסיף: "אנחנו עדיין מחפשים מקום לקיים את הקרב הזה, שצפוי ליולי. אנחנו מקווים שזה יהיה במונטה קרלו. אנחנו חולמים לקיים קרב של גרינברג בישראל, אבל אני לא יודע מה יהיה. לאחר מכן, ננסה לארגן לו קרב מול שאנון בריגס, שהתמודד בעבר מול לנוקס לואיס. אם הכל יעבור בשלום, רומן גרינברג יתמודד מול המנצח בקרב בין כריס בירד לולדימיר קליצ'קו על תואר אלוף העולם מטעם ה-IBO. זה כבר יהיה קרב שהמנצח בו יזכה בסכום של 6 ספרות".

ומה יש לגרינברג לומר על זה? "כשאני אעשה את המיליון הראשון שלי, אתם תרגישו את זה טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully