וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקולי סיכם במכבי חיפה לשלוש שנים נוספות

ניר איסקוב

3.4.2006 / 18:15

הסכמה על סעיף השיחרור לחו"ל מפרידה בינו לבין חתימה על חוזה חדש עד 2009, שיהפוך אותו לזר הכי ותיק בתולדות המועדון

גוסטבו בוקולי סיכם במכבי חיפה לשלוש שנים הבאות וישחק בקבוצה עד 2009. בין הקשר הברזילאי לאלופה התנהל מו"מ קצר, בסיומו סוכם כי בימים הקרובים יפגשו השחקן ונציגו עו"ד אייל יפה עם יעקב שחר במטרה לחתום את החוזה. המכשול הפורמלי שמפריד בין השחקן לחתימה הוא סעיף שיחרורו לחו"ל.

בחיפה מקווים שבוקולי יקבל מעמד של תושב ארעי ולא יחשב לזר בעונה הבאה. בוקולי (28) צפוי להיות הזר ששיחק הכי הרבה שנים במדים הירוקים, אם ישלים חמש שנים בקבוצה בתום החוזה החדש (סרגיי קאנדאורוב שיחק בחיפה 4.5 שנים, ג'ובאני רוסו 4).

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, צפוי לגבש בימים הקרובים החלטה סופית בעניינו של שי בירוק, שלא הופיע לאימונים בימים האחרונים. ההערכה היא שהקשר בן ה-21 סיים את דרכו במועדון, שינסה לסייע לו היכן שיצטרך.

פטרונו של בירוק, אריק איזיקוביץ', גילה הבנה להלך הרוח בחיפה: "זכותם להגיד בצורה נחרצת שהם משחררים אותו. אם הוא מגיע לאימונים בצורה סדירה ולא מסתדר, אז הצדק איתם. שי כרגע חולה בבית".

סוכן השחקנים, דן ברנט, סיפר לוואלה! ספורט כי הסקאוט של נירנברג הגרמנית, שעקב אתמול (ראשון) אחרי מיכאל זנדברג במשחק נגד מכבי ת"א, התרשם לטובה מהשחקן, וצפוי להגיע לחזות בו בשנית במשחק חצי גמר הגביע בעוד כשלושה שבועות.

"אמרתי לו שזנדברג משחק בתפקיד חדש, מאחורי החלוץ במקום יניב קטן, ולא בצד שמאל כמו שהוא רגיל", אמר ברנט. "הסברתי לו שהיו מסביבו שחקנים צעירים כמו ליאור רפאלוב, שהיו צריכים לקלוט את המסירות מדויקות שלו, כמו ששחקנים יותר ותיקים היו עושים. הסקאוט התרשם מהנוכחות ומהנחישות של זנדברג, שהיה מאוד פעיל במשחק".

ברנט העריך כי בתחילת השבוע הבא יתברר אם הגרמני יחזור לחזות בזנדברג, לאחר שיקיים שיחה עם מאמן הקבוצה.

בקבוצה ממתינים לתשובה מניר דוידוביץ', שקיבל הצעה משופרת לארבע עונות. אדורם קייסי, אריק בנאדו ושלומי ארבייטמן סובלים ממתיחות בשריר, ולא ברור אם ישותפו במשחק הליגה הביתי בשבת נגד מכבי נתניה (19:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully