וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קואץ' בראון ממשיך להסתכסך

3.4.2006 / 15:43

אחרי הריב המתוקשר עם מארבורי, עכשיו הקורבן הוא נייט רובינסון. ארטסט משווה עצמו לג'ורדן, בוסטון רוצה להאריך החוזה עם פירס

ההפסד של הניו יורק ניקס לפילדלפיה ביום שבת (112:117) גרם לעוד מריבה מתוקשרת בקבוצה המסוכסכת של אייזיאה. הגארד נייט רובינסון סיים את המשחק עם שיא קריירה של 34 נקודות, אבל את לארי בראון זה לא ריגש במיוחד. מאמן הניקס ביקר את המחווה השחצנית שעשה רובינסון לעבר הקהל שהודה לשחקן על התצוגה המרשימה שלו, ואמר לתקשורת שבמקומו הוא לא היה מתגאה אחרי שאלן אייברסון חגג עליו בהתקפה עם 47 נקודות. את המשחק אחרי זה נייט סיים כבר עם 10 נקודות בלבד באחוזים עלובים. "לא הרגשתי טוב עם עצמי", הודה רובינסון, "פחדתי שהמאמן יכעס עליי".

במקביל, הניקס השוו את שיא הליגה, בכך שהעלו 41 חמישיות שונות במהלך העונה.

הברגים של ארטסט מתחילים להשתחרר

אם מישהו חשב שרון ארטסט יתחיל להירגע אחרי שעבר לסקרמנטו, טעות בידיו. ארטסט טען אמש (ראשון) כי הקינגס חייבים לשנות את ההתקפה שלהם ולבסס אותה עליו: "אני יכול לשחרר שחקנים, למשוך את הדאבל והטריפל טימס של ההגנות. חוץ מזה, גם אם אני לוקח זריקה רעה, אני רואה את זה כאילו קובי (בריאנט) או טימי (דאנקן) או מייקל ג'ורדן לוקחים זריקות רעות. חיים עם זה".

תוכנית חמשת הצעדים של הפיסטונס

אחרי הניצחון על פיניקס (102:109), הדטרויט פיסטונס הבטיחו לעצמם את יתרון הביתיות במזרח לכל אורך הפלייאוף. "זה הצעד השלישי מבין חמישה שלנו, אבל הוא יכול להיות המשמעותי ביותר מבין ארבעת הראשונים בגלל הפורמט של סדרת הגמר האזורית (2-2-1-1-1)", אמר מאמן דטרויט פליפ סונדרס. שני הצעדים הראשונים היו להעפיל לפלייאוף ולהיות בראש הבית, שני הצעדים האחרונים יהיו להשיג את המאזן הטוב בליגה ולקחת אליפות שנייה בשלוש שנים. בינתיים דטרויט בדרך הנכונה.

בבוסטון רוצים את פירס

המנהל המקצועי של הבוסטון סלטיקס, דני איינג', הכריז שהמועדון מעוניין להמשיך את החוזה עם כוכב הקבוצה, פול פירס, שמסיים את חוזהו בקבוצה ויהיה שחקן חופשי מתום העונה הבאה. "זה לא רק שהוא שחקן גדול, יש לו גם השפעה חיובית על הצעירים שסביבו כמנהיג, ואנחנו רוצים שהוא יישאר איתנו לעוד שנים רבות", אמר איינג'.

* קארים ראש נופה משארלוט כשנותרו רק תשעה משחקים עד סוף העונה, ומאמן הבובקאטס ברני ביקרסטף הסביר: "כשמחליטים משהו, לא משנה מתי זה קורה, זה פשוט חייב להתבצע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully