וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרמן וכץ רוצים לעזור ללוני

ניר איסקוב

3.4.2006 / 14:28

שניים מבעלי קבוצת הכדורסל של מכבי ושני אנשי עסקים נוספים מעוניינים לסייע כספית להרציקוביץ'. המטרה היא להקים קבוצת ניהול

לא בכדי התבטא אתמול (ראשון) בסיום המשחק בבלומפילד, מנכ"ל מכבי ת"א, אלי דריקס, כי ההחלטות בנוגע לעונה הבאה תתקבלנה בתוך 10 ימים.

לוואלה! ספורט נודע כי בפני הבעלים, לוני הרציקוביץ', מונחות שתי הצעות מצד בעלי ממון, שאמורים לסייע בהגדלת התקציב לעונה הקרובה.

ההצעה הראשונה, הריאלית יותר, מגיעה מכיוונם של שניים מבעלי קבוצת הכדורסל של מכבי ת"א, דייויד פדרמן ורענן כץ, כשאליהם יחברו שני אנשי עסקים נוספים, שזהותם עוד לא ידועה.

היות שהרציקוביץ' הבהיר כי אין בכוונתו למכור את המועדון, מעוניינים כץ ופרדמן, הדומיננטי מבין השניים, לסייע כלכלית למועדון בעונה הבאה, כדי להעמיד תקציב שינוע בין 35-40 מיליון שקל. לשם השוואה, התקציב העונה הסתכם בכ-36 מיליון שקל, כולל כמובן כיסוי גירעונות ותשלום חובות לשחקנים שלא משחקים בקבוצה, דוגמת ברונו הייס, ברוך דגו וטל בנין.

המטרה של השניים היא להקים קבוצת ניהול, שבראשה יעמוד כאמור הרציקוביץ', וזו תפעל בדומה לקבוצת "מופת", שניהלה את המועדון באמצע שנות ה-90'. הן פדרמן והן כץ מצדדים בהחתמתו של אברהם גרנט כמאמן, כאשר שם נוסף שמוזכר הוא מאמן הנבחרת האולימפית, גיא לוי. בכל מקרה, הרציקוביץ' אמור להשיב להצעתם של השניים עד יום ראשון הקרוב, וקיימת האפשרות שכבר ביומיים הקרובים תיערך בין הצדדים פגישה משולשת.

בתוך כך, ראוי לציין כי פדרמן ניסה לרתום לעניין גם את בעלי הפועל פ"ת לשעבר, מאיר שמיר, שלבסוף החליט להמשיך לתמוך כספית בפ"ת, ואולי אף יצטרף לרונן אלעד בניהול המועדון. כץ סירב להגיב לדברים, אך ההערכה היא כי הוא יירתם לעניין, לנוכח קשריו ההדוקים עם פדרמן. את תגובתו של פדרמן לא ניתן היה להשיג עד מועד פרסום הידיעה.

אפשרות נוספת, שמצטיירת כפחות קונקרטית, היא שאיל הון מגרוזיה יצטרף להרציקוביץ' בניהול המועדון. בין הצדדים התנהלו בשבועות האחרונים מגעים שקטים בנושא, ונראה כי נסיעותיו האחרונות של בעלי מכבי ת"א לרוסיה היו קשורות אף הן לכך.

אם בסופו של דבר הרציקוביץ' יחליט להחזיק במועדון בגפו, התקציב המוערך יהיה 25 מיליון שקל, שכאמור חלק ממנו יופנה לחובות העבר ולהתחייבויות כספיות לשחקנים, מה שיותיר מרחב תמרון צר לצירוף שחקנים.

בעניין אחר, הקשור גם הוא להרציקוביץ', אתמול נתבקש אחד מאוהדיה הצעירים של מכבי ת"א, הידוע כבעל השפעה, לסייע למשטרה באיתור האלמונים שהשליכו בקבוקי תבערה לעבר ביתו של בעלי המועדון בלילה שבין שישי לשבת.

האוהד תושאל במשך ארבע וחצי שעות במשטרת מרחב יפתח, ואמר לוואלה! ספורט: "ההרגשה הכללית שלי היא שזה לא אוהדי מכבי". מדוברות משטרת מרחב ת"א נמסר כי עד עתה לא נחקרו או נעצרו חשודים בפרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully