וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכעס של הקהל על פרננדז יפגע בסוף גם בנו"

אסף שקד

3.4.2006 / 13:03

שחקני בית"ר ירושלים חוששים לקראת המפגש מול בני יהודה: "זה הזמן של הקהל לתמוך בנו". לרואה ייעדר, אגאנסו יפתח, אלברמן מתאושש

המצב בבית"ר ירושלים לא נרגע. יומיים לאחר הטלת הפצצה של לואיס פרננדז כי הוא מתכוון לעזוב את הקבוצה בגלל התנהגות הקהל, כעת חוששים השחקנים ממשחק הליגה הקרוב מול בני יהודה. המנג'ר הצרפתי המשיך גם אתמול להאשים את הקהל הירושלמי, ובין היתר טען כי הסיבה לחוסר ההצלחה במשחקי הבית זה הלחץ של הקהל.

שחקנים בקבוצה חוששים כעת כי עקב ההתבטאות של פרננדז יחריף הקשר בין המאמן לקהל, דבר שממנו ייפגעו גם השחקנים. "המשחק ביום שבת מול בני יהודה הוא אחד המשחקים הכי חשובים שיש לנו העונה", אמר אחד השחקנים לוואלה! ספורט, "הפחד שלי ושל עוד שחקנים הוא שאחרי מה שלואיס אמר על הקהל, הקהל יכעס עוד יותר, ימשיך לשרוק בוז ולתקוף את פרננדז - ובסופו של דבר זה גם יפגע בנו השחקנים. אני מאוד מקווה שהקהל יבין שאנחנו השחקנים זקוקים לתמיכה שלו. אני יודע היטב מי זה הקהל של בית"ר ירושלים ודווקא עכשיו זה הזמן לתמוך בנו, גם אם יש אוהדים שלא תומכים בדבריו של פרננדז".

ברק יצחקי פנה גם הוא אל הקהל בבקשה להרגיע את הרוחות, כשאמר היום (שני) לוואלה! ספורט: "יש לנו משחק חשוב ביום שבת מול הרביעית בטבלה, בני יהודה. אנחנו מתרכזים עכשיו רק בהכנות לקראת המשחק ומעדיפים שלא להתעסק בכלל הבלגן שנותר מסביב, אבל דבר מרכזי אחד אנחנו חייבים - את תמיכת הקהל. אני מבקש מכל האוהדים לשים בצד את כל הכעס ולבוא ביום שבת ולעודד אותנו. כמו שבעבר הקהל ידע לתמוך ברגעים קשים, גם עכשיו אנחנו זקוקים לתמיכה האדירה של האוהדים".

לרואה ייעדר, אגאנסו חוזר, אלברמן שב להתאמן

היום זכו שחקני הקבוצה לחופש מאימונים, אך כבר מחר בבוקר יחזרו להתאמן תחת הדרכתו של גיא עזורי וטבריוס דאראו. בקבוצה מגלים שביעות רצון מקצב החלמתו של גל אלברמן שנפצע בגבו. השחקן לא התאמן במשך חודש, והוא עבר בשבוע האחרון טיפולים. כבר בתחילת השבוע הבא הוא אמור לחזור בהדרגה לאימונים, כשההערכה היא כי עד תום העונה הוא עוד יספיק לצבור דקות משחק.

קובי מויאל, שנפצע בקרסולו במהלך המשחק מול הפועל ת"א, נמצא כעת בטירונות, אך גם במצבו חלה השתפרות וגם הוא צפוי לחזור לאימונים בתחילת השבוע הבא. בבית"ר קיבלו את הידיעה בשמחה, וזאת בעיקר מפני שמויאל יהיה כשיר למשחק חצי גמר גביע המדינה לנוער שיתקיים ב-19 לאפריל, שבו תפגוש בית"ר ירושלים את מכבי ת"א.

הקשר הצרפתי ג'רום לרואה ייעדר ממשחק הליגה מול בני יהודה משום שירצה עונש השעיה של 5 כרטיסים צהובים. טרם ידוע מי יתפוס את מקומו בהרכב, אך ההערכה היא כי מאור מליקסון או ברק יצחקי ימלאו את החלל החסר. דוד אגאנסו יחזור מעונש ההשעיה ויפתח בהרכב.

המשחק מול בני יהודה יתקיים בסופו של דבר ביום שבת בשעה 19:00, וזאת למרות הניסיונות של הנהלת בית"ר לשנות את מועד המשחק לשעה 20:00. בעקבות העובדה כי המשחק נופל על יום שבת, דבר שלא מאפשר חלוקת כרטיסים לבתי הספר ואיבוד קהל דתי, החליטו היום בבית"ר לא לפתוח את היציע הצפוני במשחק בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully