וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת הליגה הגיבה לטענות הפועל ירושלים

3.4.2006 / 7:38

נציג המנהלת: "גיא נוף לא טרח אפילו פעם אחת לנסוע את 5 הדקות המפרידות בין משרדו למשרדי המנהלת כדי לעיין במסמכים ללא הגבלה"

מנהלת ליגת העל בכדורסל הגישה באמצעות בא כוחה, עו"ד חגי אשלגי, את תגובתה לבית המשפט בעקבות בקשת התביעה של עו"ד גיא נוף, המשמש כנציג קבוצת הכדורסל של הפועל ירושלים במנהלת הליגה, לפיה לא אושר לו לעיין במסמכי המנהלת. אין זו הפעם הראשונה שבה גיא נוף בא בטענות למנהלת, ובעבר הוא אף דרש לבטל את הפיינל פור של הליגה.

בתגובתו אל בית המשפט המחוזי בת"א מציין עו"ד אשלגי כי מנהלת הליגה מאפשרת לכל נציג הקבוצות במנהלת לעיין בכל מסמך בו הוא חפץ ובלבד שייעשה זאת במשרדיה. לדבריו, גם נוף קיבל יד חופשית לעיין בכל מסמכי המנהלת כאוות נפשו, אך הוא דחה את ההזמנה פעם אחר פעם. בנוסף, עו"ד אשלגי טוען כי גיא נוף לא טרח אפילו פעם אחת לנסוע את 5 הדקות המפרידות בין משרדו לבין משרדי המנהלת כדי לעיין במסמכים ללא שום הגבלה.

עוד מוזכר כי נציגה של הפועל ירושלים מעוניין להעביר את המסמכים אותם הוא מבקש להנהלת הקבוצה - דבר העוקף את הוראות תקנון המנהלת אשר מסייג את זכות בעלי המניות לקבלת מידע. יש לציין כי ב- 30.1.2006 אושרה מדיניות מנהלת הליגה, המחייבת את המנהלת כולה והתקבלה על כל נציגי הקבוצות שנכחו באותה ישיבה, לרבות יו"ר איגוד הכדורסל ולמעט גיא נוף, לפיה אין לפזר את מסמכי מנהלת הליגה מחוץ למשרדיה. למרות הדברים הללו, שוב מזמינה המנהלת את נוף אל משרדי מנהלת ליגת העל כדי שזה יעיין בכל מסמך שיחפוץ.

עו"ד אשלגי ממשרד יורם ל. כהן, אשלגי, פישר ושות' מצרף לכתב התגובה את הצהרותיהם של יו"ר איגוד הכדורסל, ירמי אולמרט, של יו"ר מועדון הכדורסל של מכבי ת"א, עו"ד שמעון מזרחי המשמש גם כנציג האגודה במנהלת ושל מיקי ברקוביץ. בהצהרותיהם מחזקים השלושה את טענותיו של עו"ד אשלגי לרבות העובדה כי לנוף יש את הזכות להגיע למשרדי המנהלת ולעיין בכל מסמך כרצונו, אך הוא עדיין לא עשה זאת ובנוסף מטילים השלושה בספק את תום ליבו של גיא נוף.

הדיון נקבע להיערך ביום חמישי, 6.4.2006 בשעה 9:00, בבית המשפט המחוזי בת"א, בפני השופט י. זפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully