וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הייתה ירידת מתח אחרי אירופה"

רמי חזן

2.4.2006 / 23:51

עידו קוז'יקרו הסביר למה הפועל ירושלים כל כך התקשתה בניצחון 69:70 על בני השרון. ג'נקינס, שראה הרבה ספסל: "אני לא עצבני"

הוראס ג'נקינס, שסופסל כמעט כל המחצית השנייה מול בני השרון, נכנס קצת פחות משתי דקות לסיום וניצח את המשחק (69:70) בשתי קליעות עונשין מדויקות 11 שניות לסוף. המאמן, ארז אדלשטיין, טען כי לא הייתה שום סיבה מיוחדת לסיפסולו של ג'נקינס ואף הוסיף כי לפני מספר ימים נולדה לשחקן בת ובכוונת הקבוצה לשחרר את השחקן לחופשה קצרה בחיק משפחתו. כשג'נקינס נשאל על הנושא הוא השיב: "זוהי שאלה שצריך להפנות למאמן, גיא (קנטור) עשה עבודה מצוינת, אני לא עצבני ואין לי בעיה עם זה". בנוגע להתקפה האחרונה הוסיף השחקן: "לא ניסיתי לצאת גיבור, הכדור היה בידיים שלי, אז חדרתי לסל והצלחתי להוציא עבירה".

בתחילת הרבע האחרון ארעה תקרית בין רוג'ר מייסון ג'וניור ליריב רוקני. מייסון, אשר נדחף שלא בכוונה על ידי רוקני, התרגז והשניים החליפו מספר מילים. השופטים שרקו טכנית כפולה ומייסון ירד לחדר ההלבשה לקבל טיפול מעל עינו השמאלית. בסוף המשחק הרגיע מייסון: כנראה זה היה מרפק, אך הוא (רוקני) בא אליי בסיום וסידרנו את זה". רוקני מצידו התייחס לשריקת הטכני באומרו: "אני בשוק שקיבלתי את הטכנית, לא אמרתי כלום, כנראה נתתי לו בטעות מכה".

הפועל ירושלים לא הציגה משחק מרשים בשני צידי המגרש וזוהי הפעם השנייה העונה שבני השרון גוררת אותה למשחק צמוד. הראשונה הייתה בחצי גמר הגביע. למרות זאת, ארז אדלשטיין הביעה שביעות רצון מהלחימה של השחקנים: "יש לנו אופי, שחקנים נתנו את התחת, כולם נלחמו וירדו לאסוף כדורים מהפרקט". בנוגע לשריקות הבוז ששחקניו חטפו, לאור היכולת הירודה במחצית הראשונה, הביע אדלשטיין אכזבה ואמר: "אחרי ההפסד הראשון מול אשקלון בבית ביקשתי מהשחקנים שלא יאפשרו פעם נוספת שריקות בוז בבית".

יעקב ג'ינו, המאמן המפסיד, דאג לתת את הקרדיט בסוף המשחק לירושלמים והוסיף: "השתדלנו לפגוע בהם במקומות הנכונים, בקצב המשחק, שלטנו לפחות 85-90 אחוז מהזמן". כשנשאל לגבי חילופי ההגנה של קבוצתו במהלך ההתקפה המכרעת, מאזורית לאישית, השיב: "ניסינו את זה כמה פעמים העונה, אנחנו עדיין מנסים".

לאורך כל המחצית הראשונה, שחקני ירושלים נראו מותשים וחסרי מוטיבציה, אך במחצית השנייה הסיפור היה כבר שונה, הם סגרו פיגור של 14 נקודות, והשכילו לגנוב ניצחון מבני השרון. מריו אוסטין, אשר שוב גילה יכולת טובה, סיפר: "לרגע לא חשבנו שנפסיד, אם היינו חושבים כך, לא היה טעם לעלות לשחק". ועידו קוז'יקרו הודה: "הייתה ירידת מתח אחרי הקמפיין האירופי, אנשים לא מבינים כמה קשה לעשות את הסוויץ'".

בשבוע הבא תצא ירושלים למשחק חוץ קשה בכפר בלום, מול גליל עליון המשתפרת. בני השרון, לעומתה, תארח את מכבי ת"א ותנסה לגרור גם אותה למשחק צמוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully