וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט, נמני וקלינגר בדרך לבית"ר?

2.4.2006 / 23:06

על פי ישראל 10: גרנט יהיה הסמכות המקצועית הבכירה, ויביא איתו את קפטן מכבי ת"א לקדנציה שנייה בטדי. קלינגר מועמד להצטרף

אברהם גרנט נמצא על הכוונת של בית"ר ירושלים לעונה הבאה. כך דווח הערב (ראשון) בתכנית "דאבל פס" בישראל 10. כמו כן נאמר, שאם יחליט [[גרנט]] להגיע לבירה, הוא יביא איתו את [[אבי נמני]] לקדנציה שניה במועדון.

לנמני אין חוזה לעונה הבאה במכבי ת"א, והוא נמצא בשלהי הקריירה. יכול להיות שהשיקול הכלכלי ישחק תפקיד, ונמני אכן יעזוב את המועדון בו גדל, בפעם השניה. כזכור, הקשר עזב את מכבי ת"א לאחר הסכסוך הגדול בינו לבין מאמן הקבוצה, ניר קלינגר, ושיחק בבית"ר לפני שחזר למכבי ת"א.

נמני הגיע להגיב בתכנית לאחר ששמע את הדברים: "אין כלום. יש לי חוזה עד סוף השנה, אני מקווה שזה ימשיך. אני רוצה להמשיך במכבי ת"א".

עובד קראוס, סוכנו של אבי נמני, התייחס לסוגייה: "התקופה הזו מזכירה לי את תקופת טרום הבחירות. כל ההשערות שמועלות בימים אלה הן לא יציבות. בכדורגל הישראלי הכל יכול להיות אבל אבי נמני עסוק כל כולו במכבי ת"א".

[[לוני הרציקוביץ']]: "לא ידוע לי על כל הדברים המיוחסים".

ניר איסקוב ממערכת וואלה! ספורט מוסיף: אם גרנט כן יגיע בסופו של דבר לבית"ר, אחת האפשרויות הריאליות היא שהוא יצרף אליו את ניר קלינגר כמאמן, בעוד שהוא עצמו ישמש כמנג'ר. גם בקונסטלציה כזו, גיא עזורי צפוי להמשיך בצוות המקצועי. כזכור, קלינגר החל את קריירת האימון שלו כעוזרו של גרנט במכבי ת"א בעונות 98'-99' ו-99'-00', ומאמן הנבחרת לשעבר מאוד מעריך את יכולותיו המקצועיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully