וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוק הרוסי כבר כאן

שגיא ניר

2.4.2006 / 22:37

הישראלים החלודים של ירושלים לא עזרו לה מול בני השרון, במחזור בו פלג, ברנר ואבישי גורדון השיגו ניצחונות. שגיא ניר עולה לשלוש

1. שישה חודשים התבסס ארז אדלשטיין באופן מוחלט על ארבעת הזרים שלו. לעתים הם הפכו לו משחקים, פעמים אחרות לא פגעו כלל, אבל המאמן, שידע שרק איתם יוכל להגיע להישג אירופי, לא התייאש. ההדחה מהיול"ב קאפ שלחה אותו לנער את האבק מסגל הישראלים הרחב שלו, אלא שאז התגלו ההשלכות של ההחלטה ללכת עם הזרים בכל מחיר.

המוטיבציה וההתלהבות לא עזרה להסרת החלודה מרביב לימונד. חודשים של עבודה כחוסם ויצרן עבירות ביטלה כל סיכוי שעידו קוז'יקרו יעז לזרוק לסל, מתן נאור נותר פקטור רק בצד אחד של המגרש, וגם היד הנדיבה בחלוקת הדקות לא הספיקה ליותר משש לארז מרקוביץ' וחמש לאוחנון.

מול בני השרון מוכה וחבולה מאירועי השבוע החולף, חפרה לעצמה ירושלים החדשה בור, שרק שתי טעויות רצופות של רנצ'ר, האדריכל מאחורי ההפתעה שלא צלחה, הוציאו אותה ממנו. כשהוא על סף הפסד, חזר אדלשטיין לאופציית ג'נקינס שנפש במחצית השניה אבל עלה בזמן כדי לנצח. דווקא האורחים, ללא המוציא לפועל הארינגטון שנשלח לנעול בחזרה את הנעליים שלו בארה"ב, היו במרחק יריקה מסנסציה, לא מעט בזכות העבודה הנכונה עם הישראלים במהלך העונה.

2. חוץ מפניני, חנוכי, קוחנסקי ורוקני, ששימשו כפועלי הבמה ל"כמעט" של ג'ינו בירושלים, זה היה הערב שהוכיח שוב שישראלים מנוסים עדיפים על זרים במטוסים. ברמת השרון דחפו הברקוביצ'ים, אלעד ענבר ותומר אטלס קבוצה עם שני זרים ורבע אל סף הבאר, רק כדי לראות שם את הגליל, ללא ליאור אליהו המסופסל, שולחת את אבישי גורדון לשתות ממנה. בנהריה ניצל ברק פלג היעדרות זמנית של קורי קאר כדי לסחוף את הקבוצה לניצחון על האופנה החולפת מאשקלון, לא לפני שהוא קולע שיא קריירה, ומוסיף 5 אסיסטים ו-4 חטיפות. אפילו גבעת שמואל, אותה קבוצה אומללה שכבר הוספדה בכל מקום על הפלנטה, השיגה ניצחון קריטי בזיסמן כשמשה ברנר, אורן אהרוני ודרור כהן מקבלים עזרה מזר אחד בלבד – טימי באוארס. אז במקום לרוץ ולהחתים ארבעה זרים, כדאי קודם להשתמש בחומר המקומי, לפעמים זה משתלם.

3. הפועל תל אביב של השנה תלויה באופן פטאלי בזר אחד מהארבעה, מרכוס האטן. לפני שבוע, כשהאמריקאי קלע רק ב-5 מ-20 מול אשקלון, האדומים כלל לא הגיעו למשחק. במוצאי שבת מול ראשון לציון האטן שוב היה פושר, אלא שהאדומים קיבלו רוח גבית מהאיש שפרשת האזרחות של ג'יימי ארנולד הכניסה אותו לתודעה, ג'רון רוברטס.

אחרי שנים של משחק במקומות נידחים (כולל הליגה הלאומית שלנו), עם הופעה בקבוצת הכוכבים של מג'יק ג'ונסון כרגע השיא בקריירה שלו, הגיע רוברטס להפועל תל אביב רק כדי לשקוע באפרוריות כאחד הניצבים בהצגה של איש אחד. רוברטס, קלעי ושומר נהדר, התפוצץ מול הכתומים של גודס אחרי תקופה של עליות וירידות, ועם תעודת הזהות הכחולה שיחזיק בארנק החל מאחד ביוני הוא צפוי להפוך לסחורה החמה בשוק. בשנה הבאה בירושלים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully