וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולנסיה סוגרת על ריאל

2.4.2006 / 19:44

הקרב על המקום השני עדיין פתוח. ולנסיה חגגה עם 3:5 מול קאדיז, וחלפה על פני אוססונה שהושפלה 4:0 נגד חטאפה. אוואט הפסיד

אחרי שריאל השמיטה אתמול (שבת) נקודות בסופר קלאסיקו מול ברצלונה, אוססונה וולנסיה יכולות היו להתקרב אליה. התחתית הספרדית בוערת גם היא, וערב המחזור ה-31, 9 קבוצות, בכללן גם רסינג סנטאנדר, נמצאו בתמונת הירידה.

ולנסיה - קאדיז 3:5

דויד וייה כבש כבר בדקה הראשונה, כדי להעלות את ולנסיה ליתרון ביתי מהיר. קאדיז, המדורגת במקום הלפני אחרון הפתיעה, והשוותה כעבור 11 דקות משער של אורטיז. אבל הקבוצה הביתית נכנסה לבליץ בדקות ה-30, ושני שערים, של אנגולו בדקה ה-33 ונבארו בדקה ה-36, שברו את קאדיז וגמרו את המשחק כבר במחצית הראשונה. במחצית השנייה נהנו האוהדים במסטאייה ממשחק משוחרר והתקפי. אנגולו (57) ווייה (64) כבשו שער שני כל אחד. ג'ונתן ססמה החזיר בצמד משלו (63, 78) וחתם חגיגת שערים בולנסיה.

בטיס - סביליה 1:2

ניצחון חשוב לבטיס בדרבי החם של סביליה. האורחים הגיעו במוראל גבוה אחרי הניצחון הגדול על זניט בגביע אופ"א, וחזרו מנוצחים. רוברט בפנדל בדקה ה-16 העלה את בטיס ליתרון, אבל סאביולה השווה בדקה ה-29. פרננדו וארלה כבש את שער הניצחון דקה לפני הירידה למחצית.

אוואט הפסיד, אוססונה קיבלה בראש

אוססונה - חטאפה 4:0

האורחת הקטנה ממדריד הפתיעה בענק באצטדיון שמעט קבוצות יצאו ממנו עם נקודות העונה. ולייקו פאונוביץ', לשעבר באתלטיקו מדריד, היה אדריכל הניצחון עם צמד (34, 53). ויואר דוראדו הותיק (37) ומריו אנדרס פרנייה (64) השלימו את הסנסציה.


דפורטיבו לה קורוניה - ראסינג סנטאנדר 0:2

דפור סובלת מעונה מאוד לא יציבה, אבל עדיין נמצאת בתמונת העלייה לגביע אופ"א. היום היא לא התקשתה מול ראסינג החלשה. חואן קאפדבילה העלה את המקומיים ליתרון בדקה ה-19. אייגו קאסטרו הכפיל בדקה ה-55.

אתלטיקו מדריד - סלטה ויגו 3:0

אתלטיקו חושבת על גביע אופ"א, אבל ספגה מהלומה מסלטה המפתיעה, שרק העונה חזרה לליגה הראשונה, ונמצאת 4 נקודות בלבד מהמקום המוליך לליגת האלופות. מתיאס לקי (70), פרננדו באיאנו (84 בפנדל), ודניאל דה רידר (90) כבשו לסלטה.

אפסים בתחתית

מאיורקה - אספניול 0:0

משחק התחתית בין שתי הקבוצות היה עצבני והיה מועט בהזדמנויות. בסיום היו שתי הקבוצות מאוכזבות, ויעבירו עוד שבוע לחוץ בתחתית.


אלאבס - אתלטיק בילבאו 0:0

גם הדרבי הבאסקי היה עצבני והתאפיין במשחק זהיר של שתי הקבוצות, וכמעט ללא מצבים. תיקו מאכזב מאוד בסיום.


sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully