וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דברי פרננדז גובלים בדיבה"

ניר איסקוב

2.4.2006 / 19:13

סוכנו של עומרי אפק, רונן קצב, זועם על התבטאויות מנג'ר בית"ר ירושלים, לואיס פרננדז, שאמר: "הבעיה עם השחקן היא אישית"

יממה לאחר התבטאויותיו הנחרצות בדבר רצונות לעזוב את תפקידו בסיום העונה, מנג'ר בית"ר ירושלים, לואיס פרננדז, עדיין לא נרגע.

פרננדז, שהמריא אתמול (שבת) בלילה לצרפת לצורך עניינים אישיים, אמר לספורט 5: "אני עדיין נחוש בדעתי לעזוב את הקבוצה, אם אני אומר, אני עומד מאחורי הדברים שלי, ההחלטה נלקחה. יש לנו עניין סגור, צריך שהאוהדים ילמדו לתת קצת כבוד".

המנג'ר הצרפתי התייחס גם למעמדו המעורער של עומרי אפק בקבוצה: "האוהדים מאוד אוהבים את אפק מסיבה לא ברורה. כל עוד אני כאן, אפק לא ישחק בבית"ר, הבעיה איתו היא אישית. אעדיף להרכיב שחקנים צעירים כמו קובי מויאל ואחרים".

מקורבו ונציגו של פרננדז, פיליפ סולומון, הוסיף לוואלה! ספורט: "בשיחות עם לואיס וטיבריוס דאראו (מאמן הכושר נ.א.), הם סיפרו לי שאפק הוא אטי, לא משקיע, לא נלחם ועושה בלאגן. לואיס לא אוהב את אפק, אולי הוא טועה, אבל אם אפק מוצא חן בעיני קבוצות אחרות, הן יכולות לפנות אליו".

בתגובה לדברי פרננדז, אמר סוכנו של אפק, רונן קצב: "אני רוצה לברך את פרננדז שהחליט סוף סוף לומר את האמת שמדובר במשהו אישי ולא מקצועי. זה חמור מאוד שבמשך שלושה חודגשים מאמן משמיץ מקצועית את עומרי, ובעצם היום הוא מודה בפה מלא שאין קשר ליכולתו המקצועית של עומרי לבין זה שהוא לא משותף במשחקי בית"ר. אם נוצרה בעיה בין עומרי לפרננדז, מתפקידו של המאמן להזמין אותו לשיחה, ואם מדובר במקרה חמור יותר, לזמן אותו לוועדת משמעת. זה שזה לא קרה עד היום, מסביר הכל.

"מאמן שדורש ששיכבדו אותו עמיתים למקצוע, תקשורת וקהל קבוצתו, חייב לדעת לכבד את שחקניו\ וחבל שפרננדז לא נוהג כך. אני חושב שהתבטאות שהאוהדים אוהבים את עמרי מסיבה לא ברורה, היא אומללה. הקשר והחיבור בין עמרי לאוהדי בית"ר נוצר אך ורק בזכות ההשקעה של עמרי במגרש ויכולתו המקצועית נטו. אני חושב שההתבטאות שעמרי לא משחק בגלל יכולתו המקצועית וההתבטאויות האחרונות של פרננדז הן על גבול הוצאת דיבה נגד השחקן, ויותר מזה לא אוסיף".

בהתייחסו לדברי סולומון, אמר קצב: "מי זה בכלל פיליפ סולומון? אין לו בכלל תפקיד במועדון".

שחקנים בבית"ר טענו כי ההתקפה של פרננדז על אפק אינה מוצדקת, וכי ככל הנראה מקורבים למנג'ר דאגו להעביר לו מסרים שליליים על השחקן.

"לא אקח דוגמא מפרננדז"

שחקני בבית"ר לא אהבו, בלשון המעטה, את התבטאויות פרננדז בסיום המשחק אתמול מול הפועל כפ"ס. אחד מהם אמר לוואלה! ספורט שלא לייחוס: "לואיס התנהג בצורה לא ראויה. למרות שריקות הבוז של הקהל, שפגעו גם בנו השחקנים, הוא לא היה צריך לצאת בהצהרה שהוא יצא בה. הקהל של בית"ר הוא חלק בלתי נפרד מהקבוצה, וברגע שהמאמן יוצא כנגד הקהל הוא למעשה מכניס את עצמו למלחמה עם האוהדים, שממנה הוא לא יצא מנצח.

אני גם לא מבין את ההחלטה של לואיס לטוס לצרפת עד יום רביעי. אני יודע שהטיסה הייתה מוכנה מראש, אבל במצב שנוצר ובמיוחד אחרי ההתבטאות שלו, הוא היה חייב להישאר בארץ. הטיסה לצרפת היא למעשה בריחה וחוסר התמודדות עם הקהל והתקשורת. פרננדז טוען שהוא מאמן אירופאי- הוא צריך להתנהג בהתאם. אני אישית לא אקח ממנו דוגמא".

בבית"ר התאכזבו היום (ראשון) לאחר שנודע להם כי חרף ההבטחה שניתנה להנהלת הקבוצה, משחק הבית הקרוב נגד בני יהודה ייערך בשבת בשעה 19.00, ולא יידחה בשעה, על מנת לאפשר לשומרי השבת לחזות בו. דובר המועדון, דרור מרשלקוביץ', הסביר כי הערוץ הראשון הטיל וטו על הבקשה, בטענה כי הזזת מועד המשחק תמנע מלהכין תקציר שישודר בתוכנית "הראשון בשער".

מרשלקוביץ' התייחס גם לפרסומים שונים, שלפיהם אברהם גרנט קרוב להחליף את פרננדז בתפקיד המאמן בעונה הבאה: "פרננדז הוא מאמן הקבוצה, ולא מן הנמנע שימשיך בה גם בעונה הבאה. לא מתנהל משא ומתן עם אף מאמן אחר".

היו"ר ולדימיר שקלאר, הגיב: "לואיס פרננדס לא דיבר איתי ולא עם ארקדי גאידמק על התפטרות. שמענו על הכוונות שלו רק מהתקשורת. ברגע שהוא יקבל החלטה ניפגש איתו ונבקש ממנו פרטים. מה שרלוונטי בשבילנו כרגע זה רק המשחק בשבת נגד בני יהודה. לא פנינו לשום מאמן מבחינתינו לואיס ממשיך במועדון ואנחנו לא דנים בעונה הבאה".

שלא לייחוס אמר גורם בבית"ר: "ברור שלא אהבנו את ההתבטאויות של פרננדס. זה לא היה במקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully