וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: תיקו מצויין בקרב על ליגת האלופות

2.4.2006 / 17:57

פיורנטינה אירחה את רומא במשחק על המקום הרביעי בליגה. השתיים הציגו כדורגל נהדר ונפרדו ב-1:1. טוני השווה את שיאו של באטיסטוטה

שלוש המוליכות שיחקו אתמול (שבת) לקראת משחקיהן בליגת האלופות, והשאירו את הבמה המרכזית לקרב על המקום הרביעי, המוביל למוקדמות ליגת האלופות, בין רומא לפיורנטינה.

פיורנטינה - רומא 1:1

המאבק על המקום הרביעי סיפק משחק כדורגל מצוין למרות התוצאה הנמוכה. לוקה טוני היה זה שכבש כבר בדקה השנייה, אחרי שקיבל כדור מלואיס חימנז, הצ'יליאני הנהדר, בעמדת נבדל והפציץ לרשת מקרוב. שתי הקבוצות שיחקו טוב מאוד והגיעו להזדמנויות, אך לא הצליחו לכבוש. טוני השווה את שיא הכיבושים בעונה של המועדון, שהיה שייך לגבריאל באטיסטוטה, 26 שערים. רומא הישוותה בדקה ה-72. לאונרדו קופרה הארגנטינאי הגיע ראשון להגבהה מצויינת של כריסטיאן פאנוצ'י הותיק, ואחר מאבק עם הגנת פיורנטינה, כבש מקרוב. בוגדן לובונט, שוערה הרומני של פיורנטינה הצטיין, ומנע שערים נוספים מרומא. המלחמה על מקום בליגת האלופות תימשך עד לסיום העונה.


אודינזה - פארמה 0:2

פארמה הייתה עד היום הקבוצה החמה של הליגה האיטלקית, וביצעה הימלטות מרשימה מהתחתית השבועות האחרונים. אודינזה לעומתה, שקעה וערב המחזור הייתה במקום ממנו הולכים למשחקי המבחן על הישארות בליגה. אנטוניו די נטאלה בדקה ה-20, ופליפה בדקה ה-52 כבשו בשתי נגיחות נהדרות. מורגן דה סנטיס בלם נסיון חזרה למשחק של פארמה, כשעצר פנדל של סימפליסיו בדקה ה-58.


לאציו - אמפולי 3:3

הרומאים עלו ליתרון מהיר וכפול עם שערים של גוראן פאנדב (7) וואלון ברהאמי (8), אבל אמפולי שנאבקת על חייה בליגה, חזרה בצורה מרשימה, והשוותה עם שערים של ויטוריו טוסטו (25) ופרנצ'סקו טבאנו (64). אבל לאציו שרוצה מקום שישי ואירופה בעונה הבאה, כבשה החזירה לעצמה את היתרון עשר דקות לסיום (פאולו די קאניו. אמפולי שמה סוף דרמטי למשחק עם שוויון 3:3 בדקה האחרונה משער עצמי של מאסימו אודו, המבוקש על ידי מילאן.

משחקים נוספים:

סמפדוריה - קליארי 1:1
לסמפדוריה: מרקו קאסטלני 13. לקליארי: דויד סואזו 67.

פאלרמו - אסקולי 1:1
לפאלרמו: אנדראה קראצ'יולו 35. לאסקולי: פאסקלה פוג'יה 70.

קייבו - ליבורנו 1:2
לקייבו: אמאורי 14, ויקטור אובינה 60. לליבורנו: כריסטיאנו לוקארלי 39.

רג'ינה - סיינה 1:1
לרג'ינה: ניקולה אמורוסו 51. לסיינה: ארג'ון בוגדאני 21.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully